خمام - عملیات تکمیل مدرسه پاسداران و کانون پرورش‌فکری از ۱۳ آبان آغاز می‌شود
ویژه
استاندار گیلان مطرح کرد:

عملیات تکمیل مدرسه پاسداران و کانون پرورش‌فکری از ۱۳ آبان آغاز می‌شود

استاندار گیلان از تصمیم‌گیری و سیاستگذاری برای تکمیل پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه پاسداران و کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان خمام خبر داده و گفت: روند اجرای این پروژه‌ها از ۱۳ آبان امسال با عزم جهادی آغاز می‌شود.

شنبه، ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷ KHNA102585

استاندار گیلان از تصمیم‌گیری و سیاستگذاری برای تکمیل پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه پاسداران و کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان خمام خبر داده و گفت: روند اجرای این پروژه‌ها از ۱۳ آبان امسال با عزم جهادی آغاز می‌شود.
اسدالله عباسی صبح امروز در جریان بازدید میدانی از پروژه‌های نیمه‌تمام و درحال اجرای این‌شهرستان، عنوان کرد: حضور میدانی مدیران در شهرستان‌ها تداوم خط و مشی دولت سیزدهم بوده و از تاکیدات رییس جمهور به استانداران و دیگر مسوولان، بررسی میدانی مشکلات و نیز صدور دستورات لازم جهت رفع موانع در همان‌مکان و زمان است.
وی به وجود برخی‌از پروژه‌های نیمه‌تمام در خمام از جمله یک مدرسه ۱۲ کلاسه، کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان و همچنین پروژه میدان کمربندی و تعریض جاده خمام به خشکبیجار اشاره کرده و بیان داشت: تسریع در روند اجرای این‌پروژه‌ها و فراهم‌آوردن آرامش‌خاطر مردم از اتمام این طرح‌ها بسیار مهم است.
نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به موضوع اشتغال به‌عنوان ضرورتی غیرقابل انکار اشاره نموده و تصریح کرد: شهرستان خمام ظرفیت خوبی در حوزه اشتغال، به ویژه اشتغال حاصل از گردشگری و صنایع‌دستی دارد، که لازم است این ظرفیت‌ها را به درستی شناسایی و تقویت نمود.
عباسی ثبت روستای فشتکه به‌عنوان روستای ملی حصیر را اقدامی ارزشمند خوانده و گفت: گیلان بیش‌از ۸۰ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی و مشاغل خانگی از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ اعتبار دارد، که باید در جذب آن تلاش موثری صورت گیرد.
به گفته‌ی این‌مسوول، با توجه به گذشت مدت کوتاهی‌از شهرستان‌شدن خمام تعدادی از دستگاه‌های اجرایی در این‌شهرستان استقرار نیافته، که مدیران کل آن باید تا زمان استقرار آن‌دستگاه یک‌روز از هفته را به منظور سهولت‌بخشی به نیاز مردم این‌منطقه و جلوگیری از حضور غیرضروری افراد در مرکز استان، در فرمانداری حضور یابند.
استاندار که برای بازدید از وضعیت چند طرح عمرانی عام‌المنفعه و دیدار چهره‌به‌چهره با مردم فشتکه به‌همراه مسوولان دستگاه‌های اجرایی در خمام حضور یافته بود، در بدو ورود به این‌شهرستان با حضور در مزار شهدای مسجد جامع شهر خمام به مقام شامخ شهدا با قرائت فاتحه و اهدای گل ادای احترام کرد.


موضوع : استانداری، بازدید، فرمانداری
ویدئو : جواد منادی و حبیب صابری
http://khna.ir/102585

دیدگاه شما چیست ؟!