خمام - اجرای مجدد آسفالت بلوار با هزینه شخصی پیمانکار
شهردار خمام خبر داد:

اجرای مجدد آسفالت بلوار با هزینه شخصی پیمانکار

شهردار خمام از اجرای مجدد آسفالت در محدوده بلوار جدید این‌شهر به‌منظور رفع مشکلات پیش‌آمده با هزینه شخصی پیمانکار خبر داد.

سه شنبه، ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷ KHNA102358

شهردار خمام از اجرای مجدد آسفالت در محدوده بلوار جدید این‌شهر به‌منظور رفع مشکلات پیش‌آمده با هزینه شخصی پیمانکار خبر داد.

ابوالحسن سیمایی عصر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به خرابی و کنده‌شدن بخش اعظمی‌از آسفالت در محدوده مذکور، عنوان کرد: اگرچه آسفالت تهیه‌شده از کارخانه دچار اشکال فنی بوده و مشکل مذکور از سوی پیمانکار نبود، اما پروژه به شهرداری تحویل داده نشده‌بود، که این‌موضوع پیمانکار را مکلف می‌کرد تا پس‌از بهبود شرایط آب‌وهوا مجدداً محدوده بلوار را آسفالت کند.

وی با تاکید بر آنکه این‌امر اخیراً پس‌از تراش‌دادن و حذف آسفالت صورت‌پذیرفته، ادامه داد: در این‌مورد خاص یا در سایر مناطقی‌که آسفالت شهری انجام‌شده یکسال ضمانت اخذ گردیده، تا درصورت وجود ایراد از نوع پیوستگی آسفالت از سوی پیمانکار مرتفع شود.

این‌مسوول با بیان اینکه عملیات آسفالت تا محدوده ورودی خیابان بوعلی طی ۲۴ ساعت آتی به اتمام می‌رسد، ضمن ابراز امیدواری از عدم تکرار چنین اتفاقاتی خاطرنشان ساخت: به شهروندان اطمینان‌خاطر داده می‌شود که در این‌راستا جای نگرانی وجود نداشته و پیمانکار مکلف‌است تا با هزینه خودش ایرادات را برطرف نماید.

گفتنی‌است، به‌دنبال انتشار خبری از خمام‌نیوز تحت عنوان «چرا بر کیفیت آسفالت نظارتی وجود ندارد؟» در اواسط شهریورماه سال جاری، دادستان خمام از احضار پیمانکار پروژه آسفالت بلوار جدید این‌شهر خبر داده و وی را موظف به بازسازی آسفالت نموده بود.


موضوع : آسفالت، شهرداری، ویدئو
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/102358

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1401/07/12 - 20:15 می‌نویسد :

    khatkeshi vast khiaaban kojas? khatt aaber piaadeh koo? derakhtkari laazem ast!!!!