خمام - دانش‌آموزان دبیرستان دهخدا به مدرسه شهید زحمتکش منتقل شدند
به‌دلیل عدم ایمنی و تخریبی‌بودن؛

دانش‌آموزان دبیرستان دهخدا به مدرسه شهید زحمتکش منتقل شدند

فاطمه میرزانژاد، افزود: دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه شهید زحمتکش نیز به طبقه سوم مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) منتقل می‌شوند.

دوشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ KHNA102345

رییس اداره آموزش و پرورش خمام از انتقال دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه دهخدا به مدرسه شهید زحمتکش به‌دلیل عدم ایمنی و تخریبی‌بودن آن خبر داد.
فاطمه میرزانژاد عصر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز در تشریح این‌خبر با بیان اینکه مدرسه دهخدا با قدمتی حدود ۷۰ ساله مکان مناسبی برای حضور دانش‌آموزان نبوده، عنوان کرد: با پیگیری‌های دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم و همچنین اداره آموزش‌وپرورش این‌شهرستان، مکاتباتی با اداره‌کل نوسازی‌وتجهیز مدارس گیلان صورت پذیرفت، که وضعیت مدرسه مذکور در پاسخ «فاقد ایمنی کافی و تخریبی» اعلام گردید.
وی با اشاره بر اولویت امنیت جانی و روانی دانش‌آموزان، افزود: با توجه به تصمیم‌گیری مبنی‌بر انتقال به مکانی مناسب، مقرر گردید تا دانش‌آموزان دبیرستان دهخدا با چینشی مناسب به مدرسه شهید زحمتکش منتقل گردند، تا ان‌شاءالله در کمال آرامش در ساختمانی‌که دارای ایمنی و سازه قوی می‌باشد به تحصیل بپردازند.
این‌مسوول، در ادامه یادآور شد: دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه شهید زحمتکش نیز به طبقه سوم مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) منتقل می‌شوند.
میرزانژاد در پایان ابراز امیدواری کرد تا با اتمام پروژه احداث مدرسه نیمه‌کاره پاسداران شهر خمام به همت مسوولان، دانش‌آموزان در فضای آموزشی با امکانات و تجهیزات به‌روز که شایسته آن هستند به تحصیل ادامه دهند.

به گزارش خمام‌نیوز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمام اوایل شهریورماه سال جاری در مکاتبه با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان خواستار رسیدگی به وضعیت مخاطره‌آمیز ساختمان دبیرستان دهخدا شده بود.


موضوع : مدارس
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/102345

دیدگاه شما چیست ؟!