خمام - برگزاری مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر (ص) در مسجد صاحب‌الزمان فشتکه‌ی دوم

برگزاری مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر (ص) در مسجد صاحب‌الزمان فشتکه‌ی دوم

مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مسجد صاحب‌الزمان فشتکه‌ی دوم برگزار گردید.

سه شنبه، ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰ KHNA10219

مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) روز گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان روستای فشتکه‌ی دوم برگزار گردید. در این مراسم که با حضور حسن خسته‌بند (نماینده‌ی مردم شهرستان بندرانزلی) برگزار گردید، حجت الاسلام والمسلمین سید داوود موسوی (امام جمعه‌ی شهرستان بندرانزلی) به سخنرانی در خصوص پیامبر (ص) و ماموریت الهی وی پرداخته، سپس حاج رسول خدادادیان مداحی نموده است.

حجت الاسلام سید داوود موسوی با بیان اینکه مردم ولایتمدار گیلان با حضور در راهپیمایی ۸ دی یک روز زودتر از سایر نقاط کشور پیشگامی خود را در حمایت از حریم ولایت اعلام داشته‌اند، عنوان کرد : موج هشتم و نهم دی‌ماه تمام فتنه‌ها را نقش بر آب کرده و از میان برد. وی این حرکت خودجوش مردم را رفراندمی برای نه گفتن به دشمنان و حمایت از مقام معظم رهبری ارزیابی نموده، تصریح کرد : با تفحص در تاریخ اسلام و بررسی سیره ائمه اطهار (ع) پی می‌بریم که تحت تأثیر شیطان بودن، دنیا پرستی و قدرت‌طلبی سه عامل انحراف در میان مسلمین اعلام شده است.
امام جمعه‌ی شهرستان بندرانزلی با اشاره به ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و دو امام معصوم امام حسن و امام رضا (ع)، افزود: در قرآن کریم هدایت مردم به سمت خدا که خداشناسی نامیده می‌شود، آموزش نحوه‌ی ارتباط مردم با خدا و توجه به حضرت حق در کنار اشاعه‌ی حسن خلق و تزکیه نفس از مهمترین دلایل بعثت انبیاء الهی اعلام شده که در میان پیامبران رسول مکرم اسلام به عنوان آخرین پیام آور الهی معروف به حسن خلق بوده‌اند. موسوی خواستار توجه بیشتر مردم به اجرای سیره‌ی ائمه اطهار در زندگی خصوصی و اجتماعی شده، گفت : سعادت دنیا و عقبای ما در پیروی از خط آن بزرگان است.


موضوع : مراسم
http://khna.ir/10219

دیدگاه شما چیست ؟!