خمام - محرومیت هواداران اکباتان از بازی با دخانیات
با رای کمیته انضباطی صورت‌گرفت؛

محرومیت هواداران اکباتان از بازی با دخانیات

کمیته انضباطی باشگاه اکباتان خمام را یک جلسه از حضور تماشاگران در بازی میزبانی و ۲ میلیون تومان جریمه نقدی در حق هیات فوتبال محکوم نمود.

پنج شنبه، ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ KHNA101525

کمیته انضباطی هیات فوتبال استان گیلان با اشاره به اتفاقات رخ‌داده در دیدار تیم‌های اکباتان خمام و کاسپین گیلان در هفته دهم از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان استان گیلان در ورزشگاه سردارجنگل رشت، عنوان کرد : گزارش ناظر و داور مسابقه از تخلف بازیکنان و کادر دو تیم و البته اخلال در نظم توسط تماشاگران و ایجاد درگیری حکایت دارد.
در رای این‌کمیته با تاکید بر آنکه تماشاگران منتسب به تیم خمام ضمن تخریب شیشه درب ورودی ورزشگاه و ورود به داخل زمین، قصد ایجاد درگیری با بازیکنان تیم کاسپین را داشته که با دخالت عوامل هر دو تیم از بروز حوادث و اتفاقات بعدی جلوگیری به‌عمل آمد، تصریح شد: کمیته انضباطی باشگاه اکباتان خمام را یک جلسه به استناد آیین‌نامه از حضور تماشاگران در بازی میزبانی محروم نموده و به لحاظ خسارت وارده به تاسیسات ورزشگاه و با استناد به ماده ۵۶ درخصوص رفتار جمعی دو تیم، هر باشگاه ۲ میلیون تومان جریمه نقدی در حق هیات فوتبال محکوم شده‌اند.
همچنین، حسام یعقوبی «بازیکن اکباتان» به‌دلیل توهین به داور و ایجاد درگیری با بازیکن حریف به ۲ جلسه محرومیت از مسابقات آتی و پرداخت ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی و مهران نظری «دروازه‌بان کاسپین» درخصوص رفتار خود به ۱ جلسه محرومیت از همراهی تیم و ۳۰۰ هزار تومان جریمه نقدی در حق هیات فوتبال محکوم شده است.
شایان ذکر است، رای صادره درخصوص تماشاگران و دروازه‌بان کاسپین قطعی و درخصوص سایر موارد با رعایت تشریفات قانونی قابل اعتراض عنوان گردیده است.


موضوع : فوتبال
http://khna.ir/101525

دیدگاه شما چیست ؟!