خمام - درخشش تکواندوکاران خمامی در رقابت‌های آزاد کیوروگی شمال کشور
با ۵ مدال طلا، ۸ نقره و ۱۰ برنز؛

درخشش تکواندوکاران خمامی در رقابت‌های آزاد کیوروگی شمال کشور

رقابت‌های کیوروگی قهرمانی شمال کشور روز گذشته در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان خاتمه یافت.

چهارشنبه، ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۵ KHNA101295

رقابت‌های کیوروگی قهرمانی شمال کشور روز گذشته در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان خاتمه یافت.
در این‌مسابقات آزاد که با حضور ۱۵۰ تکواندوکار از خمام، چاپارخانه، رشت، بندر انزلی، پیربازار، آستارا، لنگرود، رودبار، صومعه‌سرا، ساری، چالوس و بابل در خانه تکواندوی رشت پیگیری شد، نمایندگان شهرستان خمام به ۵ مدال طلا، ۸ نقره و ۱۰ برنز دست یافتند.

از تیم خردسالان خمام به مربیگری سعیده کریم‌زاده و فاطمه شجری، زهرا محمدی، معصومه هاشمی و ترنم پروین‌ثابت به مقام اول رسیده، یسنا زمانی بر سکوی دوم ایستاد و نازنین‌زهرا ناعمی، مهشید حیدرزاده و نازنین‌زهرا ثناخوان سوم شدند.
از تیم نونهالان خمام به مربیگری زهرا زیرک‌دانا و فاطمه آزور، زهرا پورحسین‌زاده و حنانه قربانی در جایگاه اول ایستاده، پریا وطن‌دوست، زهرا ملک‌پور، زهرا ضیاءبخش و زینب اسلامی دوم شده و نازنین‌فاطمه کارگر، معصومه علی‌نیا، فاطمه وطن‌دوست و هستی حسین‌نوری مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
از تیم نوجوانان خمام به مربیگری سیده‌سوده سعیدی و سیده‌رقیه معصومی، نرگس امین‌نیا و زهرا نقیبی مقام دوم را کسب کرده و ثنا نیکجو بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین از تیم باشگاه هاشم‌زاده چاپارخانه به مربیگری سیده‌زینب حسنی، فاطمه عبدی در رده سنی نوجوانان به مقام دوم دست‌یافت و نگار شمسی و فاطمه مهدوی در رده نونهالان مقام سوم را از آن خود کردند.


موضوع : تکواندو
http://khna.ir/101295

دیدگاه شما چیست ؟!