خمام - علیرضا خدیویان به‌عنوان مسوول نمایندگی اداره راه‌وشهرسازی در خمام معارفه شد
با حکم مدیرکل؛

علیرضا خدیویان به‌عنوان مسوول نمایندگی اداره راه‌وشهرسازی در خمام معارفه شد

علیرضا خدیویان امروز طی حکمی از سوی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان گیلان به‌عنوان مسوول نمایندگی این‌اداره در شهرستان خمام معارفه شد.

سه شنبه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ KHNA101242

علیرضا خدیویان امروز طی حکمی از سوی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان گیلان به‌عنوان مسوول نمایندگی این‌اداره در شهرستان خمام معارفه شد.
وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عمران بوده و سابقه کار به‌عنوان کارشناس در اداره مطالعات و بررسی‌های فنی، اداره بودجه و برنامه‌ریزی و اداره پیمان و رسیدگی را در کارنامه دارد.
گفتنی‌است، مراسم تودیع و معارفه در فرمانداری خمام برگزار شده است.

به گزارش خمام‌نیوز، مدیرکل راه‌وشهرسازی استان گیلان در حاشیه مراسم معارفه عنوان کرد : با توجه به دستور استاندار برای استقرار ادارات در شهرستان تازه‌تاسیس خمام، اداره کل راه‌وشهرسازی اقدام به معرفی یک نماینده برای این‌شهرستان نمود.
ماکان پدرام با بیان اینکه مقرر گردیده تا هماهنگی‌های لازم با فرماندار در جهت پیشبرد امور صورت بپذیرد، یادآور شد : طرح نهضت ملی مسکن یکی‌از موضوعاتی‌است که در جهت خانه‌دار کردن مردم باید در شهرستان خمام انجام گردد.
وی با تاکید بر آنکه در استان گیلان، علی‌الخصوص در این‌شهرستان بیشتر زمین‌ها کشاورزی بوده و زمین‌های دولتی از منابع‌طبیعی برای استفاده در طرح مسکن ملی وجود ندارد، اذعان داشت : اداره‌کل برای انعقاد تفاهم‌نامه درخصوص زمین‌هایی‌که در اختیار سایر دستگاه‌های دولتی یا مالکینی‌که در محدوده شهری، حرایم یا داخل و خارج‌از طرح هادی قرار گرفته و اسناد مشخصی دارند آمادگی داشته، تا ضمن ایجاد ارزش افزوده، بخشی‌از زمین‌ها برای نهضت ملی مسکن در اختیار اداره‌کل راه‌وشهرسازی قرار گیرد.


موضوع : راه و شهرسازی، معارفه
http://khna.ir/101242

دیدگاه شما چیست ؟!