خمام - اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر انتخاب شدند
با برگزاری انتخابات داخلی؛

اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر انتخاب شدند

نمایندگان دومین‌سال از فعالیت ششمین‌دوره از شورای اسلامی شهر خمام در کمیسیون‌های شهرداری مشخص شدند.

سه شنبه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ KHNA101226

نمایندگان دومین‌سال از فعالیت ششمین‌دوره از شورای اسلامی شهر خمام در کمیسیون‌های شهرداری مشخص شدند.
در این‌جلسه که ظهر امروز با حضور رسانه‌های محلی در دفتر شورای شهر برگزار شد، ایمان سهیلی با ۴ رای موافق و ۱ رای ممتنع به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون‌های بدوی ماده ۱۰۰ و حقوقی‌فرهنگی‌اجتماعی، جلیل غیاثی با ۳ رای موافق و ۲ رای ممتنع به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون‌های تجدیدنظر ماده ۱۰۰، عمران، تاکسیرانی و معاملات، اسماعیل احمدنیا با ۴ رای موافق و ۱ رای ممتنع به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده ۷۷ و با ۳ رای موافق و ۲ رای ممتنع به‌عنوان نماینده در کمیسیون‌های بحران و مشاغل مزاحم، و در نهایت هادی واحدی با ۴ رای موافق و ۱ رای ممتنع به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون فضای سبز انتخاب گردید.
علاوه‌براین، کمیسیون ماده ۵ برابر با قانون به واحدی به‌عنوان رییس شورا رسید.

رییس شورای اسلامی شهر خمام در حاشیه این‌جلسه در جمع خبرنگاران، گفت : در ارتباط با مبحث خرید بالابر آتش‌نشانی چندی‌پیش کلیات موضوع مصوب‌شده و برای آن در بودجه سنواتی سال جاری کد بودجه تعیین گردیده بود.
هادی واحدی با بیان اینکه خرید بالابر با توجه به شهرستان‌شدن خمام و وجود بافت آپارتمانی حداقل ۳ الی ۴ طبقه به‌عنوان یکی‌از الزامات شهری مطرح‌بوده، افزود : تهیه بالابر کاملاً استاندارد از طریق وزارتخانه با درنظر گرفتن قیمت بسیار بالای آن موضوعی نبود که به راحتی رقم بخورد؛ به‌همین منظور شهرداری خمام راساً برای پیگیری خرید بالابر استاندارد از طریق شرکت‌های خصوصی فعال در این‌حوزه اقدام نمود.
وی برآورد اولیه از هزینه را حدود ۳ الی ۴ میلیارد تومان برای بالابر استاندارد نصب‌شده بر روی یک‌دستگاه خودروی نیسان به‌همراه تجهیزات دیگری‌که بر روی یکی‌از خودروهای شهرداری تعبیه خواهد شد اعلام نموده و افزود : درخواست شهرداری برای خرید بالابر امروز مجدداً در شورا مطرح و خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت.

این‌مسوول در بخش دیگری از سخنان خود به بهسازی خیابان ۱۸ متری اشاره کرده و اذعان داشت: در گذشته فرهنگیانی‌که زمین‌های واقع‌در آن‌محدوده را خریداری کرده بودند ۱۹ پلاک زمین‌را در قالب ماده ۱۰۱ به شهرداری واگذار نموده تا صرف امور عمرانی شود.
واحدی با بیان اینکه مناسب‌سازی زیرسازی و انجام آسفالت برای حدود ۶۰۰ متر زمین در فاز اول برای جنب کلانتری ۱۱ درنظر گرفته شده تا ان‌شاالله در همین‌فصل عملیاتی شود، ادامه داد : در فاز دوم، تا انتهای سال جاری یک معبر با دولایه زیرسازی در انتهای این‌خیابان واقع‌در جنب میدان شورا بازگشایی می‌شود.
وی بازگشایی خیابان ۱۸ متری را منجر به توسعه شهری، افزایش ساخت‌وسازها و البته افزایش درآمدهای شهرداری دانست.

گفتنی‌است، تجلیل از خبرنگاران محلی به‌مناسبت روز خبرنگار و ترک جلسه از سوی مهدی عاشوری به‌دلیل اعتراض به برخی‌از مسائل، از جمله حواشی جلسه مذکور بوده است.


موضوع : شورای شهر
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/101226

دیدگاه شما چیست ؟!