خمام - تابلوهای فاقد مجوز جمع‌آوری شدند / پارک خودرو در پیاده‌رو به حمل با جرثقیل و انتقال به پارکینگ می‌انجامد
شهردار خمام متذکر شد :

تابلوهای فاقد مجوز جمع‌آوری شدند / پارک خودرو در پیاده‌رو به حمل با جرثقیل و انتقال به پارکینگ می‌انجامد

شهردار خمام از جمع‌آوری تابلوهای فاقد مجوز از سطح شهر توسط واحد سد معبر در راستای اجرای طرح ساماندهی تابلوهای شهری خبر داد.

جمعه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ KHNA101113

شهردار خمام از جمع‌آوری تابلوهای فاقد مجوز از سطح شهر توسط واحد سد معبر در راستای اجرای طرح ساماندهی تابلوهای شهری خبر داد.
ابوالحسن سیمایی عصر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه نصب تابلوهای تبلیغاتی در خیابان‌ها، معابر سطح شهر، تیرهای برق، درختان و … آشفتگی‌های بصری زیادی را به‌وجود آورده، عنوان کرد : به‌منظور حذف زواید بصری ناشی‌از نصب تابلوهای تبلیغاتی فاقد مجوز، اقدام به حذف این‌تابلوها از سطح شهر گردید.
وی با تاکید بر آنکه رسیدگی به سیما و منظر شهری دغدغه شهروندان است، ادامه داد : درحال‌حاضر طرح مذکور از صبح امروز در خیابان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی، خیابان شهید بهشتی و … اجرا گردیده؛ ضمن‌آنکه تابلوهای جمع‌آوری‌شده به‌دلیل بی‌توجهی به تذکرهای قبلی شهرداری بازگردانده نخواهند شد.

این‌مسوول به پیگیری‌های در دست انجام توسط واحد سدمعبر برای بازگشایی هرگونه موانع در مسیر تردد شهروندان اشاره کرده و افزود : در بعضی‌از خیابان‌ها همانند خیابان بهشتی عمدتاً خودروها در پیاده‌رو پارک شده‌اند، که اقدامات لازم در راستای اعمال قانون در هفته آتی از سوی پلیس راهور، پلیس اماکن و شهرداری صورت می‌پذیرد.
شهردار خمام با بیان اینکه بی‌توجهی به مساله فوق‌الذکر به حمل با جرثقیل و انتقال خودروها به پارکینگ می‌انجامد، اذعان داشت : از کسبه و شهروندان تقاضا داریم نسبت به جمع‌آوری تابلوهای خود از معبر عمومی اقدام نموده و همکاری لازم را داشته باشند.

سیمایی، گفت : ضروری‌است نسبت به اصلاح و تعویض تابلوهای سردرب مغازه‌ها که از وضعیت نامناسبی برخوردار هستند اقدام شود، درغیراینصورت شهرداری اقدامات لازم را انجام داده و هزینه‌ی مربوطه را از صاحب ملک مطالبه خواهد کرد.
وی با بیان اینکه زمین‌هایی‌که در معابر اصلی به‌حال خود رها شده‌اند با دیوارکشی از سوی شهرداری و افزایش هزینه‌ها روبرو می‌گردند، خاطرنشان کرد : قطعاً کسانی‌که همکاری لازم را با شهرداری نداشته باشند طی روزهای آتی با اخطار مواجه می‌شوند.


موضوع : سد معبر، شهرداری، گزارش تصویری
http://khna.ir/101113

۱ دیدگاه

  • مرتضی قویدل در مورخ 1401/05/23 - 13:16 می‌نویسد :

    کار خوبیه واقعا ناهنجاری و بی نظمی زیادی در سطح شهر و خارج از آن از زیرده و چاپارخانه وگوراب جیر صحرا مشاهده میکینم که روز به روز هم بیشتر میشه تابلو که جای خود کلی لاستیک و بلوک سیمانی و…برای نگه داشتن تابلوهای تبلیغاتی خودشون استفاده میکنن که منظره زیبایی برای شهرستان خمام نیست