خمام - رتبه پانزدهم خمام در جذب تسهیلات اشتغالزایی استان / اعتبارات درصورت عدم جذب، برگشت می‌خورند
معاون اشتغال کمیته امداد گیلان:

رتبه پانزدهم خمام در جذب تسهیلات اشتغالزایی استان / اعتبارات درصورت عدم جذب، برگشت می‌خورند

حبیب‌الله رضادوست، تاکید کرد: شهرستان تازه‌تاسیس خمام اگر نتواند اعتبارات تخصیص‌یافته را به‌موقع جذب کند، اعتبارات برگشت خواهند خورد.

جمعه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ KHNA101101

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان روز گذشته در جلسه اشتغال و سرمایه‌گذاری در سالن اجتماعات فرمانداری خمام با اشاره به اینکه این‌شهرستان‌ در جذب تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد استان رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده، گفت: شهرستان تازه‌تاسیس خمام اگر نتواند اعتبارات تخصیص‌یافته را به‌موقع جذب کند، اعتبارات برگشت خواهند خورد.
حبیب‌الله رضادوست با اشاره به پتانسیل گردشگری و صنایع‌دستی خمام، گفت: متقاضیان و مددجویان دریافت تسهیلات اشتغالزایی در این‌شهرستان می‌توانند وام دریافتی را در بخش‌های بومگردی و احداث مسافرکاشانه سرمایه‌گذاری کنند.
وی، تصریح کرد: کمیته امداد استان گیلان با امضای تفاهم نامه‌ای با سازمان صنایع‌دستی، میراث فرهنگی و گردشگری پرداخت تسهیلات به متقاضیان سرمایه‌گذاری در این‌حوزه را در دستور کار خود قرار داده است.

در ادامه فرماندار خمام خواستار مساعدت و تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل شهرستان شد.
اسفندیار جوشن، خاطرنشان کرد: از بانک‌ها می‌خواهیم با متقاضیان دریافت وام اشتغالزایی کمیته امداد همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.


موضوع : کمیته امداد
منبع : شبستان
http://khna.ir/101101

دیدگاه شما چیست ؟!