خمام - دستور فوری دادستان به شهردار درخصوص ساماندهی پارک‌ها، سگ‌های فاقدصاحب و بازار هفتگی
ویژه

دستور فوری دادستان به شهردار درخصوص ساماندهی پارک‌ها، سگ‌های فاقدصاحب و بازار هفتگی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمام در مکاتبه با شهردار خمام خواستار ساماندهی پارک‌های شهر، رسیدگی به وضعیت سگ‌های فاقد صاحب و ساماندهی بازار هفتگی به قید فوریت شد.

چهارشنبه، ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵ KHNA100516

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمام در مکاتبه با شهردار خمام خواستار ساماندهی پارک‌های شهر، رسیدگی به وضعیت سگ‌های فاقد صاحب و ساماندهی بازار هفتگی به قید فوریت شد.
حامد اصیلی با بیان اینکه مشکلات و نقایص مذکور مورد مطالبه شهروندان و از بدیهی‌ترین خواسته‌های آنان است، عنوان کرد : با توجه به آنکه تعداد سگ‌های فاقد صاحب در سطح شهر بالا بوده و مواردی‌از وقوع حمله به شهروندان گزارش‌شده که موجب ترس و وحشت بانوان، سالخوردگان و اطفال گردیده، لازم است با استفاده از ظرفیت گروه‌های حمایت از حیوانات و الگوبرداری از شهرداری‌های پیش‌رو، نسبت به ساماندهی عاجل این‌معضل اقدام شود.
وی در ادامه به گزارش‌ها و گلایه‌های مکرر پیرامون تجمع معتادان و افراد فاقد وجاهت در پارک‌های کشاورز، آفتاب و سردارجنگل اشاره کرده و افزود : با توجه به ضرورت برخورد با آسیب‌های اجتماعی، ضروری‌است تا با ساماندهی و اختصاص نگهبان آموزش‌دیده، شرایط استفاده‌ی خانواده‌ها و شهروندان از پارک‌های شهر خمام فراهم گردد.
این‌مسوول، ادامه داد : توقف خودروهای وانت و باربری در حاشیه معبر اصلی بلوار پاسداران و حاشیه کمربندی، ضمن لطمه به سیمای شهر، برای تردد خودروهای عبوری مزاحمت ایجاد می‌کند، که باید اقدامات فوری در راستای ساماندهی با هماهنگی پلیس راهور صورت بپذیرد.

به گزارش خمام‌نیوز، شهرداری مطابق با این‌نامه موظف‌شده حداکثر ظرف ۳۰ روز نتیجه‌ی اقدامات خود را کتباً به دادسرا ارسال نموده و بدیهی‌است درصورت ترک‌فعل، مطابق با قانون عمل خواهد شد.


موضوع : دادستانی، شهرداری
http://khna.ir/100516

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1401/05/05 - 20:36 می‌نویسد :

    اگه این فرمایشات جناب دادستان اجرا بشه عالی میشه ممنون از پیگیری هاشان