خمام - تقاضا برای تابعیت خمام افزایش یافت
یادداشتی طنز از ناصر غیاثی /

تقاضا برای تابعیت خمام افزایش یافت

ناصر غیاثی، نوشت : با توجه به حجم بیش‌از اندازه و تراکم بالای تقاضاها، تا اطلاع ثانوی هیچ تقاضای جدیدی پذیرفته نخواهد شد.

دوشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ KHNA87683

طنزپرداز و مترجم خمامی در یادداشتی به بهانه تبدیل خمام به شهرستان، نوشت : بدینوسیله به اطلاع متقاضیان شهروندی دارالمرز خمام می‌‏رساند، ستاد اعطای شهروندی در پی خبر مسرت‌بخش شهرستان‌شدن خمام طی جلسه‏‌ی فوق‌‏العاده‌‏ای در حضور مقامات ذیصلاح، تسریع در امر رسیدگی به انبوه پرونده‌‏های متقاضیان را در دستور کار خویش قرار داده و در ابتدا عنوان نخستین «شهروند افتخاری خمام» را به فرانتس کافکا «نویسنده‏‌ی چکی» اعطا نموده و از میان انبوه متقاضیان، اعطای شهروندی به پنج نفر منتخب واجد شرایط را در اسرع وقت به تصویب رسانده است.
ناصر غیاثی در ادامه یادداشتی که در صفحه شخصی‌اش منتشر نموده با بیان اینکه اسامی این‌افراد به زودی در اطلاعیه‏ دوم ستاد به اطلاع عموم خواهد رسید، آورده است : لازم به تذکر است، با توجه به حجم بیش‌از اندازه و تراکم بالای تقاضاها، تا اطلاع ثانوی هیچ تقاضای جدیدی پذیرفته نخواهد شد.

به گزارش خمام‌نیوز، از غیاثی که به‌خاطر مجموعه «تاکسی‌نوشت‌ها» برنده جایزه‌ی اول نخستین دوره کتاب سال طنز حوزه‌ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی شده، مجموعه داستان‌های دیگری همچون «رقص بر بام اضطراب»، «تاکسی‌نوشتی دیگر» و همچنین آثار ترجمه‌ی کتاب‌های «سقراط زخمی» اثر برتولت برشت، نامه‌های کافکا به پدر و مادر و وصیت‌نامه‌های کافکا، داستانک‌ها، از نوشتن اثر فرانتس کافکا، خاطرات کاناپه‌ی فروید، کافکا مختصر و مفید، «کاروان ته کوزه‌ی شیر» و ترجمه‌های پراکنده از فرنتس کافکا، برشت، برنهارد و … منتشر گردیده است.


موضوع : نویسندگان، یادداشت
http://khna.ir/87683

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.