خمام - زنگ بازگشایی مدارس به صدا درآمد
ویژه
در شرایط کرونایی ؛

زنگ بازگشایی مدارس به صدا درآمد

آیین بازگشایی مدارس بخش خمام صبح امروز به‌صورت نمادین با حضور اولیای دانش‌آموزان و مسوولان محلی در دبستان دخترانه شهید صادقی برگزار شد.

شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ KHNA86941

آیین بازگشایی مدارس بخش خمام صبح امروز به‌صورت نمادین با حضور اولیای دانش‌آموزان و مسوولان محلی در دبستان دخترانه شهید صادقی برگزار شد.
اگرچه رییس آموزش و پرورش خمام پیش‌تر از بازگشایی مدارس به‌صورت مجازی خبر داده و عنوان کرده بود حق بازگشایی در شرایط قرمز کرونایی وجود ندارد، اما زنگ بازگشایی مدارس مطابق‌با ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش با رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی در مدارس شهری و روستایی نواخته شد.

به گزارش خمام‌نیوز، رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران امروز در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام نگرانی و هشدار در مورد عواقب تصمیم بازگشایی حضوری مدارس و تبعات ناشی‌از آن، خواستار بازنگری در ابلاغیه اخیر و اهتمام بیشتر برای استفاده از آموزش مجازی شده و رییس نظام پزشکی گیلان نیز طی نامه‌ای به استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان مسوولیت ابتلاء و فوت حتی یک دانش‌آموز یا آموزگار در مدارس را به عهده آمران آن دانسته است.

گفتنی‌است، سال تحصیلی جدید نسبت به سال‌های قبل ۱۵ روز زودتر آغاز گردیده و حسن روحانی به دلیل شیوع کرونا امروز به‌صورت ویدیو کنفرانس آغاز سال تحصیلی را اعلام نموده است.


موضوع : آموزش و پرورش، کرونا، گزارش تصویری، مدارس
تصویر : معین قیامی
http://khna.ir/86941

دیدگاه شما چیست ؟!