خمام - لزوم بازنگری در تخصیص سهمیه آرد نانوایی‌های بخش خمام
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری :

لزوم بازنگری در تخصیص سهمیه آرد نانوایی‌های بخش خمام

به گفته‌ی سیده‌زهرا میراعلمی، جهت جلوگیری از عرضه غیرقانونی و خارج از شبکه آرد لازم است بازرسی‌های اتحادیه از واحدهای خبازی به صورت مستمر و مضاعف صورت بپذیرد.

سه شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ KHNA86091

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت روز گذشته در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان رشت که در محل بخشداری خمام برگزار شد، با اشاره به گردشگرپذیر بودن بخش خمام به‌دلیل قرارگیری در مجاورت منطقه آزاد و تالاب انزلی، گفت : با توجه به انجام کار کارشناسی و اطلاعات استخراج‌یافته از سامانه اطلاعات جغرافیایی، نیاز به بازنگری در تخصیص سهمیه آرد در بخش خمام وجود دارد.
سیده‌زهرا میراعلمی با اشاره به آمار جمعیتی این‌بخش، افزود : جمعیت بخش خمام برابر سرشماری نفوس مسکن ۵۴ هزار و ۸۶۰ نفر است، که شامل ۳۸ درصد جمعیت شهری و ۶۲ درصد جمعیت روستایی است.
وی با بیان اینکه تعداد ۱۰۷ واحد خبازی در بخش خمام فعالیت دارند، تصریح کرد : قریب به ۱۰ هزار کیسه سهمیه آرد به صورت دولتی و آزاد به این واحدها اختصاص می‌یابد، که با توجه به افزایش جمعیت شناور که گاهی بالغ بر ۳۰ هزار نفر نیز تخمین زده می‌شود، افزایش سهمیه آرد در این‌بخش ضروری است.
به گفته‌ی میراعلمی، جهت جلوگیری از عرضه غیرقانونی و خارج از شبکه آرد لازم است بازرسی‌های اتحادیه از واحدهای خبازی به صورت مستمر و مضاعف صورت بپذیرد.


موضوع : بخشداری، فرمانداری، نانوایی‌ها
منبع : ایلنا
تصویر : امیرصالح قنجی
http://khna.ir/86091

دیدگاه شما چیست ؟!