خمام - شهرداری خمام ۱، خزر لنگرود ۱ / سرپرست باشگاه شهرداری بار دیگر از زمین اخراج شد
در هفته شانزدهم لیگ برتر ؛

شهرداری خمام ۱، خزر لنگرود ۱ / سرپرست باشگاه شهرداری بار دیگر از زمین اخراج شد

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام عصر امروز در زمین ورزشی علی بحری به مصاف خزر لنگرود رفت، که این‌دیدار با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ خاتمه یافت.

پنج شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ KHNA83794

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام عصر امروز در زمین ورزشی علی بحری به مصاف خزر لنگرود رفت، که این‌دیدار با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ خاتمه یافت.
نماینده خمام در چارچوب هفته شانزدهم از رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان استان گیلان با در اختیار گرفتن بازی سعی در گلزنی نمود، اما علیرغم کسب موقعیت‌های خطرناک در نیمه اول موفق به گلزنی نشد ؛ هرچند پویا نیکنام «دروازه‌بان شهرداری» در دقیقه ۲۴ یک پنالتی را مهار کرد تا دو تیم بدون گل به رختکن بازگردند.
با شروع نیمه دوم شهرداری خمام موفق شد توسط علیرضا معصوم‌ناظمی در دقیقه ۴۷ توپ را وارد دروازه لنگرودی‌ها کند، هرچند در ادامه امیررضا آقاجانی در دقیقه ۸۶ برای تیم خزر لنگرود گلزنی کرد تا در نهایت این‌دیدار با نتیجه ۱ بر ۱ خاتمه یافته و شهرداری خمام با ۱۶ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گیرد.

به گزارش خمام‌نیوز، حمید نیک‌نژاد «سرپرست باشگاه شهرداری خمام» در اعتراض به داوری این‌دیدار با کارت قرمز مواجه شد و دیدار هفته آینده را از دست داد. این درحالی‌است که شهرداری‌چی‌ها با فسخ قرارداد رضا محمدیانی «سرمربی» مواجه بوده و افشین عشوری‌زاد «دستیار وی» هدایت تیم را بر عهده گرفته است.


موضوع : فوتبال، گزارش تصویری
گزارش : پویا قربانی
http://khna.ir/83794

دیدگاه شما چیست ؟!