خمام - دستور فرماندار مبنی‌بر بازگرداندن جایگاه سی‌ان‌جی خمام به ارائه خدمات
در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح شد ؛

دستور فرماندار مبنی‌بر بازگرداندن جایگاه سی‌ان‌جی خمام به ارائه خدمات

میرشمس مؤمنی‌زاده در مورد جایگاه‌های CNG تعطیل واقع در بخش‌های خمام و لشت نشاء به بخشداران دستور پیگیری لازم جهت برگرداندن جایگاه‌های مذکور به ارائه خدمات را صادر کرد.

پنج شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۰۸ KHNA83198

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رشت روز گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار رشت در این‌جلسه با تأکید بر اینکه نباید شاهد افزایش قیمت کالاها باشیم، اظهار کرد : با توجه به سیاست‌های کلان دولت در جهت تنظیم نرخ جدید سوخت در کشور به‌هیچ‌وجه نباید شاهد افزایش قیمت در کالاها و خدمات باشیم.
میرشمس مؤمنی‌زاده خواستار ادامه روند بازرسی در سطح شهرستان با همکاری تمامی نهادها و ادارات دولتی شد و افزود : شاهد هیچ‌گونه کمبودی در سطح استان و شهرستان رشت نبوده و نیستیم و فقط روند دسترسی کالا و خدمات مورد توجه بیشتری قرار گیرد، تا هیچ‌گونه مشکل خاصی برای شهروندان به وجود نیاید.
وی با اشاره به نحوه خدمت‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل عمومی و تاکسی‌های تلفنی، بیان کرد : در ارتباط با حمل‌ونقل روستایی و در مورد خودروهای پلاک سفید باید اقدام جبرانی لازم، علی‌الخصوص تاکسی‌های تلفنی و سرویس مدارس صورت پذیرد.
مؤمنی‌زاده همچنین در مورد جایگاه‌های CNG تعطیل واقع در بخش‌های خمام و لشت نشاء به بخشداران دستور پیگیری لازم جهت برگرداندن جایگاه‌های مذکور به ارائه خدمات را صادر کرد.

حسن منصف «نماینده اداره گاز شهرستان رشت» در این‌جلسه با اشاره به قطعی جایگاه‌های CNG شهری خمام و لشت نشاء به دلیل بدهی، اظهار کرد : با هماهنگی‌های صورت گرفته قطعی جایگاه لشت نشاء حل‌شده و در مرحله ارائه خدمات بوده، اما در بخش خمام به دلیل نداشتن بهره‌بردار همچنان قطع است.


موضوع : بازار، فرمانداری
منبع : ندای گیلان
http://khna.ir/83198

دیدگاه شما چیست ؟!