خمام - تحصیل ۸ هزار دانش‌آموز در ۷۸ واحد آموزشی
رییس آموزش و پرورش خمام :

تحصیل ۸ هزار دانش‌آموز در ۷۸ واحد آموزشی

آیین روز غنچه‌ها، شکوفه‌ها و جوانه‌ها صبح امروز به‌صورت نمادین در مدرسه ابتدایی شهید بصارتی چوکام و دبیرستان متوسطه اول دهخدا شهر خمام برگزار شد.

یکشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ KHNA82232

رییس اداره آموزش و پرورش خمام صبح امروز در آیین روز جوانه‌ها که به‌صورت نمادین با حضور مسوولین در دبیرستان متوسطه اول دهخدا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد : دانش‌آموزان نقش مهمی در عرصه‌‌های مختلف جامعه داشته و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.
محمود کنعانی با بیان اینکه ۸ هزار دانش‌آموز امسال در ۷۸ واحد آموزشی بخش خمام به تحصیل می‌پردازند، تصریح کرد : سند تحول بنیادین چراغ راه آموزش و پرورش است و کلیه فعالیت‌های آموزش و پرورش در چارچوب همین سند که برش منطقه‌ای آن از فردا به کلیه مدارس بخش ابلاغ می‌گردد، اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت به تنهایی نمی‌تواند موفق شود و ضروری‌است تا جامعه و خانواده به کمک آموزش و پرورش بیایند، گفت : مدرسه کانون یادگیری و تربیت است و بهترین مکانی است که دانش‌آموز می‌تواند در آن تکامل پیدا کند.

به گزارش خمام‌نیوز، آیین روز غنچه‌ها و شکوفه‌ها امروز همزمان با سراسر کشور به‌صورت نمادین در مدرسه ابتدایی شهید بصارتی چوکام برگزار شد.


موضوع : گزارش تصویری، مدارس
http://khna.ir/82232

دیدگاه شما چیست ؟!