خمام - عملیات احداث پل خیابان فرهنگ آغاز شد
نایب‌رییس شورای شهر خبر داد :

عملیات احداث پل خیابان فرهنگ آغاز شد

اسماعیل احمدنیا از خریداری ۵,۴۰۰ متر مربع زمین از سوی شهرداری برای ایجاد بازار هفتگی و انتقال بازار روزهای یکشنبه‌ی خیابان بوعلی به‌آن خبر داد.

دوشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ KHNA81252

عضو شورای اسلامی شهر خمام وضعیت نامطلوب اقتصادی در کشور را عاملی بازدارنده در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی قلمداد نموده و عنوان کرد : بازگشایی خیابان ۱۸ متری به‌صورت مرحله به مرحله درحال انجام بوده و پیاده‌روسازی و زیرسازی محور خمام به خشکبیجار در محدوده شهری و جدول‌گذاری خیابان حافظ از جمله مواردی‌است که در دست اقدام می‌باشد.
اسماعیل احمدنیا امروز در گفتگو با خمام‌نیوز از آغاز عملیات آسفالت کوچه‌ها و معابر شهری در روزهای آتی خبر داده و افزود : آسفالت کوچه جهاد و زیرسازی و آسفالت خیابان سردار شهید همت در دستور کار شهرداری قرار گرفته، ضمن‌آنکه جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی این‌خیابان درحال انجام است.
این‌عضو شورا به شروع فعالیت عمرانی پیمانکار احداث پل خیابان فرهنگ اشاره نموده و اذعان داشت : پیمانکار متعهد گردیده تا پروژه را در مدت‌زمان یکسال آماده‌ی بهره‌برداری نماید.
وی با تاکید بر آنکه جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی در نقاط مختلفی از شهر خمام اجرا گردیده و همچنان در دست پیگیری می‌باشد، ادامه داد : آسفالت کوچه‌های مربوط به محدوده شهری برخی‌از روستاها و کوچه‌های شهید باهنر و شهید رجایی در دستور کار قرار داشته و با توجه به لوله‌گذاری و تعریض بخشی‌از خیابان شهید راستی، آسفالت آن محدوده به‌زودی عملیاتی می‌گردد.
احمدنیا از خریداری یک دستگاه خودروی حمل اموات با امکانات و تجهیزات کامل برای واحد آرامستان و همچنین ۵,۴۰۰ متر مربع زمین از سوی شهرداری واقع در خیابان شهید بهشتی خبر داده و خاطرنشان کرد : بخشی‌از زمین خریداری شده برای ایجاد بازار هفتگی و انتقال بازار روزهای یکشنبه‌ی خیابان بوعلی به محوطه‌ی مذکور با هدف کاهش بار ترافیکی در نظر گرفته شده است.


موضوع : شهرداری، شورای شهر
http://khna.ir/81252

دیدگاه شما چیست ؟!