خمام - هتریک سارا قمی مقابل آذرخش تهران
پیروزی ۶ بر ۰ ملوان در حضور بیش‌از ۳ هزار هوادار ؛

هتریک سارا قمی مقابل آذرخش تهران

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی با وجود مشکلات عدیده مالی با ۶ گل، تیم آذرخش تهران را در ورزشگاه تختی انزلی شکست داد.

یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ KHNA79873

دو تیم فوتبال بانوان ملوان و آذرخش تهران صبح امروز در حضور بیش‌از ۳ هزار تن از هواداران ملوانی از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان مریم ایران‌دوست که هفته‌های مشقت‌باری را سپری می‌کنند و حتی برای تمرین مجبور به سفر به شهرهای هم‌جوار هستند، با انگیزه‌ی بالا به مصاف آذرخش رفته و گویا خیال تسلیم‌شدن نداشته و عرصه هرچه بیشتر برایشان تنگ می‌شود، مصمم‌تر و با قدرت بیشتری ادامه می‌دهند.

لیگ برتر پس از وقفه‌ای ۵۶ روزه با برگزاری شش دیدار آغاز شد و قوهای سپید در نیمه نخست با گل‌های سارا قمی، پگاه نوری و سمیرا قاشیه مقابل میهمان خود به برتری دست‌یافتند. ملوانی‌ها نیمه دوم را نیز مقتدرانه آغاز کرده و توسط سارا قمی (۲ بار) و فاطمه صادق‌زاده به گل دست یافتند، که هتریک سارا قمی نقش پررنگی در پیروزی ۶ بر ۰ ملوانان مقابل آذرخش ایفا کرد.

از حاشیه‌های جذاب مسابقه، حضور مریم ایران‌دوست به‌عنوان بازیکن در زمین مسابقه بوده است. وی برای دومین بار پیاپی پس‌از خداحافظی از میادین به دلیل کمبود نفرات مجبور به بازگشت به زمین فوتبال شده است.
تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در پایان هفته چهاردهم با کسب ۲۳ امتیاز در مکان ششم جدول جای گرفته و شهرداری بم با کسب ۴۲ امتیاز و شهرداری سیرجان با کسب ۳۵ امتیاز صدرنشینان رقابت‌های لیگ برتر بانوان هستند.


موضوع : بانوان، فوتبال
منبع : فارس
http://khna.ir/79873

دیدگاه شما چیست ؟!