خمام - از ۱۴۹ عضو شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش خمام تجلیل شد
به‌مناسبت روز ملی شوراها ؛

از ۱۴۹ عضو شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش خمام تجلیل شد

مراسم تجلیل از ۱۴۹ عضو شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش خمام پیش‌ازظهر امروز در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد.

پنج شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ KHNA79767

مراسم تجلیل از ۱۴۹ عضو شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش خمام پیش‌ازظهر امروز در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد.
سرپرست بخشداری خمام در این‌مراسم که با حضور نمایندگان مجلس و مسوولان محلی برگزار شد، با تبریک به مناسبت روز ملی شوراها عنوان کرد : نظام جمهوری اسلامی، حکومتی برآمده از خواست مردم است که مسوولان آن توسط خود مردم انتخاب شده و بی‌تردید شورای اسلامی شهر و روستا نشانی از مردم سالاری دینی و حکومت مردم بر مردم را اجرا و عیان می‌کند.
رضا مهدوی شوراها را به عنوان تبلور و نمود مشارکت اصیل مردمی در عرصه تصمیم گیری‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برشمرده و تصریح کرد : شورا بارقه امید را در دل مردم زنده نگه داشته و به واسطه قانون اساسی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به جایگاه قانونی و حقوقی شوراها، ادامه داد : حدود وظایف شوراها در اصل ۱۰۰ الی ۱۰۶ قانون اساسی مشخص گردیده و برای پیشبرد سریع برنامه‌ها از طریق همکاری مردم صورت می‌پذیرد.
این‌مسوول با تاکید بر اینکه نهاد شورا بر اساس مشورت بنا شده و با تشخیص ضرورت‌های حوزه خود می‌تواند فعالیت‌ها را بر اساس نیاز اولویت‌بندی کرده و در اختیار نهادها و مسوولان دیگر قرار دهد، یادآور شد : شوراها بر اساس مقتضیات زمان و مکان خاص می ‌توانند بهترین تصمیمات را برای رفاه بیشتر مردم در نظر بگیرند.
مهدوی با اشاره به ارسال طرح شهرستان شدن خمام به وزارت کشور در هفته‌ی اول فروردین‌ماه سال جاری، خاطرنشان کرد : نقایص طرح شهرستان شدن خمام برطرف گردیده و ان‌شاالله این‌مهم در آینده نزدیک محقق می‌گردد.


دیدگاه شما چیست ؟!