خمام - مسوول سبک موی‌تای گیلان: رزمی‌کاران خمامی همیشه در بین برترین‌های شهرستان رشت و استان گیلان بوده‌اند
در جریان اولین استاژ موی‌تای خمام ؛

مسوول سبک موی‌تای گیلان: رزمی‌کاران خمامی همیشه در بین برترین‌های شهرستان رشت و استان گیلان بوده‌اند

اولین استاژ موی‌تای خمام شب گذشته با هدف ارزیابی فنی و ارتقاء سطح ورزشکاران در سالن شهدا برگزار شده است.

پنج شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ KHNA75338

مسوول سبک موی‌تای استان گیلان شب گذشته در جریان برگزاری اولین دوره از استاژ فنی موی‌تای خمام در سالن شهدا به قرارگیری این‌استان در بین ۵ استان برتر کشور در ارتقاء سطح فنی موی‌تای‌کاران اشاره کرده و عنوان کرد : بخش خمام در تاریخچه‌ی ورزش‌های رزمی همیشه در بین برترین‌های شهرستان رشت و استان گیلان بوده و با توجه به استعدادهای بسیار خود، خوش درخشیده است.
مرتضی گل‌آرا با تاکید بر اینکه سبک موی‌تای در خمام تازه نفس و جوان است، گفت : برخی از ورزشکاران این سبک ورزشی پیش‌از این در مرکز استان به فعالیت مشغول بودند، اما با توجه به انسجام و جذب هنرجویی که در خمام شکل گرفت، شاهد بازگشت آنان به خمام برای ادامه‌ی فعالیت بوده‌ایم.
وی بر لزوم گسترش سبک موی‌تای و همچنین ضرورت ارتقاء فنی موی‌تای‌کاران در خمام تاکید کرده و گفت : برگزاری استاژ فنی کشوری موی‌تای در گیلان از جمله برنامه‌های تقویم ورزشی سبک موی‌تای در آبان‌ماه سال جاری خواهد بود.

همچنین مسوول سبک موی‌تای خمام با بیان اینکه بیش‌از ۳۵ موی‌تای‌کار در خمام به فعالیت مشغولند، گفت : موی‌تای خمام ملی‌پوش و قهرمانان مختلفی در سطوح مختلف داشته است.
امید رنجی در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به برگزاری مسابقات آزاد موی‌تای داخل رینگ گرجستان در آذرماه سال جاری، از نبود رینگ برای تمرین ورزشکاران و کمبود امکانات مناسب خبر داده و گفت : هزینه‌ی شرکت در این مسابقات برای هر ورزشکار ۲ الی ۳ میلیون تومان می‌باشد، که موی‌تای‌کاران در صورت عدم تامین هزینه از شرکت در این رویداد ورزشی باز خواهند ماند.
به گفته‌ی وی، اولین استاژ موی‌تای خمام با هدف ارزیابی فنی و ارتقاء سطح ورزشکاران برگزار شده است.


موضوع : گزارش تصویری، موی تای
http://khna.ir/75338

دیدگاه شما چیست ؟!