خمام - دستگیری فرد قاتل فراری پس‌از گذشت ۱۹ سال / یک شرکت هرمی فاقد مجوز متلاشی شد
رئیس پلیس آگاهی خمام خبر داد :

دستگیری فرد قاتل فراری پس‌از گذشت ۱۹ سال / یک شرکت هرمی فاقد مجوز متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی خمام از دستگیری فرد قاتل فراری پس‌ازگذشت ۱۹ سال خبر داد.

یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ KHNA74594

رئیس پلیس آگاهی خمام از دستگیری فرد قاتل فراری پس‌از گذشت ۱۹ سال خبر داد.
سرگرد ابراهیم میرعبدی در تشریح جزئیات این‌خبر، عنوان کرد : در سال ۷۸ فردی در بخش خمام باجناق خود را در جریان یک نزاع خانوادگی با اصابت پیچ‌گوشتی به قلب به قتل رساند.
وی با بیان اینکه فرد متهم ماشین مقتول را در رشت رها کرده و به تهران متواری شده بود، افزود : وی در این‌سال‌ها اختفاء کرده بود، اما پس‌از گذشت ۱۹ سال فرد متهم ۶۴ ساله با انجام اقدامات کارشناسی پلیسی در تهران شناسایی شده و در بازجویی صورت گرفته به قتل اقرار نمود.
این‌مسوول با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی محل اختفای فرد قاتل با هماهنگی قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند، خاطرنشان کرد : متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

میرعبدی همچنین از شناسایی و دستگیری اعضای باند یک شرکت هرمی در یکی‌از روستاهای خمام خبر داده و اذعان داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر این‌که فردی در حال عضوگیری در میان جوانان برای فعالیت در یک شرکت هرمی فاقد مجوز است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
به گفته‌ی وی، با تحقیقات انجام شده محل اختفای این فرد شناسایی شده و ضمن ۱۲ عضو این‌گروه، از گسترش فعالیت آنان ممانعت به عمل آمد.
رئیس پلیس آگاهی خمام، خاطرنشان کرد : افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


موضوع : دستگیری، قتل
برگرفته از : خوبان خبر
http://khna.ir/74594

دیدگاه شما چیست ؟!