خمام - مساجد موظف به پرداخت قبوض هستند / انشعاب گاز مسجد فشتکه دوم پس‌از ارسال ۱۸ اخطار و با بدهی حدود ۲ میلیون تومان قطع گردید
ویژه
رئیس اداره گاز خمام مطرح کرد :

مساجد موظف به پرداخت قبوض هستند / انشعاب گاز مسجد فشتکه دوم پس‌از ارسال ۱۸ اخطار و با بدهی حدود ۲ میلیون تومان قطع گردید

به گفته‌ی بهمن اصغری‌طلب، در خصوص مسجد صاحب‌الزمان (عج) مبلغ مازاد مصرف پس‌از ۱۹ دوره صدور قبض بیش‌از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.

چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲ KHNA69163

رئیس اداره‌ی گاز خمام با بیان اینکه مساجد برابر با بند ۶۶ قانون بودجه سال ۹۲ می‌توانند در محدوده مشخص شده‌ی متعارف از معافیت گاز برخوردار شوند، عنوان کرد : در صورتی که میزان مصرفی به هر دلیلی افزایش یابد به عنوان مصرف بی‌رویه محسوب شده و مساجد مذکور باید بهای مازاد را همانند مشترکین خانگی، صنعتی و تجاری به عنوان بهای مصرفی گاز پرداخت نمایند.
بهمن اصغری‌طلب با نادرست خواندن ادعای عضو شورای اسلامی روستای فشتکه دوم تحت عنوان «علمک گاز مسجد روستای صاحب‌الزمان (عج) بدون اطلاع جمع‌آوری شده است»، قطع بدون اطلاع را تکذیب کرده و عنوان کرد : در مورد مسجد روستای فشتکه دوم ۱۸ عدد قبض که بر روی آن اخطار قطع درج گردیده و بر لزوم پرداخت فوری اشاره داشته صادر گردیده است و با در نظر گرفتن آنکه مساجد موظف به پرداخت گاز بها هستند، اداره‌ی گاز می‌تواند در چارچوب قوانین و پس‌از ارسال اخطار نسبت به قطع گاز مبادرت ورزد، لذا پیشنهاد می‌گردد پیش‌از هرگونه مصاحبه نسبت به بروزرسانی اطلاعات خود پیرو قوانین جاری اهتمام ورزیده شود.
به گفته‌ی وی، در خصوص معوقات مساجد با شخص اول استان، شهرستان یا بخش هماهنگی شده و با تعامل نسبت به دریافت دیون اقدام می‌گردد، در غیر اینصورت نسبت به قطع گاز اقدام می‌شود ؛ که البته در خصوص مسجد صاحب‌الزمان (عج) مبلغ مازاد مصرف پس‌از ۱۹ دوره صدور قبض بیش‌از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.
اصغری‌طلب با اشاره به اینکه ۳ مسجد در بخش خمام دارای بالاترین بدهی بوده و بعد از پیگیری‌های مختلف و تعاملات صورت گرفته نسبت به قطع گاز آنها اقدام گردیده، ادامه داد : همه‌ی این مساجد از معافیت مورد بحث استفاده نموده و مبالغ بدهی آنها مربوط به میزان مازاد مصرفی است، که البته مسجد روستای فشتکه دوم در گذشته تخلفی مبنی بر توسعه غیرمجاز داشته که طی پیگیری‌ها و تعاملات صورت گرفته از آن چشم پوشی شد.
این مسئول با تاکید بر اینکه کنتور یا علمک گاز مسجد صاحب‌الزمان (عج) جمع آوری نشده و تنها قطع انشعاب صورت پذیرفته بود، تصریح کرد : در ارتباط با دیون معوقه مساجد با بخشداری خمام نامه‌نگاری قبلی صورت پذیرفته و مساجد موظف به پرداخت قبوض هستند.
رئیس اداره گاز خمام با بیان اینکه قطع گاز چنین مشترکانی در مقررات قطع گاز پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد : مشترکانی که بهای گاز خود را پرداخت ننمایند مشمول مقررات قطع جریان گاز می‌شوند.


موضوع : اداره‌ی گاز، جوابیه
http://khna.ir/69163

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.