خمام - دستیابی دو شطرنجباز خمامی به جوایز جام بین‌المللی شطرنج خزر
با حضور ۱۲ شطرنجباز خمامی خاتمه یافت ؛

دستیابی دو شطرنجباز خمامی به جوایز جام بین‌المللی شطرنج خزر

شانزدهمین دوره از مسابقات جام بین‌المللی شطرنج خزر صبح امروز در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی خاتمه یافت.

سه شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲ KHNA66234

شانزدهمین دوره از مسابقات جام بین‌المللی شطرنج خزر صبح امروز در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی خاتمه یافت.
این مسابقات درحالی در ۵ جدول و با شرکت بیش‌از ۸۰۰ شطرنجباز از ۱۶ کشور جهان انجام شد که در مهمترین جدول آن استادبزرگ همایون توفیقی با ۶,۵ امتیاز و به دلیل پوئن شکنی به مقام قهرمانی رسید و در وصف فشردگی این جدول ذکر این نکته کافی است که نفرات دوم تا پنجم این رقابت‌ها همگی ۶,۵ امتیازی شده، ولی به دلیل پوئن شکنی عناوین بعدی را کسب کردند.
استادبزرگ ویتالی برناردسکی از اکراین و استاد بین‌المللی سیدخلیل موسوی به ترتیب دوم و سوم شده، همچنین استادفیده نویه توتیسانی از گرجستان و استادبزرگ سرگئی ولکوف از کشور روسیه، استادبزرگ وادیم مالاخاتکو از بلژیک با ۶ امتیاز و استادبزرگ امیررضا پوررمضانعلی با همین امتیاز به ترتیب چهارم تا هفتم شدند.
حاصل کار پوررمضانعلی در این مسابقات ۴ پیروزی، ۴ تساوی و تنها ۱ شکست بود، که البته علیرغم دریافت جایزه از کسب عنوان هفتمی در این رقابت‌ها رضایت نداشت.
پوریا اقدام، فرهاد وطن‌دوست، عباس بربری و محرمعلی پارسایی با ۵، ۵، ۴ و ۳ امتیاز در جدول زیر ریتینگ ۲۰۰۰ به کار خود پایان دادند، علی همدم با ۸ امتیاز در جدول زیر ریتینگ ۱۸۰۰ مقام نهم را کسب کرده و جایزه دریافت کرد، در حالی که بهرام خیرخواه، حسین موسی‌زاده و سیدحمید معصومی با ۶,۵، ۵ و ۵ امتیاز در همین جدول به کار خود پایان دادند.
کسب ۵، ۵ و ۲,۵ امتیاز حاصل کار امیرمهدی شمسی، ایلیا فتاحی و النا فتاحی دیگر شطرنجبازان خمامی در جدول شطرنجبازان زیر ۱۴ سال بود.


موضوع : شطرنج
http://khna.ir/66234

دیدگاه شما چیست ؟!