خمام - همایش بازنشستگان تامین اجتماعی برگزار شد
به مناسبت دهه‌ فجر ؛

همایش بازنشستگان تامین اجتماعی برگزار شد

همایش بازنشستگان تامین اجتماعی در هشتمین روز از دهه‌ی مبارک فجر با حضور هنرمندان صدا و سیما در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد.

پنج شنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ KHNA64369

مدیرکل تأمین اجتماعی استان گیلان امروز در همایش تجلیل از بازنشستگان خمام و خشکبیجار در کانون شهید حق‌شناس خمام با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد : در راه این انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده است.
جمیل حق‌پرست حضور در جمع بازنشستگان خمام و خشکبیجار را یک توفیق بزرگ دانست و تصریح کرد : امیدواریم با کمک یکدیگر بازنشستگان کشور که ذخیره‌ای سرشار از تجربه و علم هستند را حفظ و سرپا نگه‌داریم.
وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ اسلام قیام‌های مختلفی علیه ظلم و ستم صورت گرفته است که بسیاری از آن‌ها در نطفه خفه‌شده‌اند، خاطرنشان کرد: انتقام تمام خون‌های به‌ناحق ریخته شده در طول تاریخ توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و مردم گرفته شد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشأت‌گرفته از قیام کربلا است، اظهار کرد : نقش کارگران ایران اسلامی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تأثیرگذار است و از مقام شامخ کارگران آن روز انقلاب اسلامی که امروز به درجه بازنشستگی نائل شده‌اند باید به نحو احسن تجلیل شود.
وی با اذعان به غیردولتی بودن سازمان تأمین اجتماعی، گفت : این سازمان بدون استفاده از بودجه دولت با کسر حق بیمه از کارگاه‌ها در حال انجام وظایف و تعهدات قانونی خود بوده و این تعهدات در کسب معاش و تأمین اقتصاد خانواده‌ها بسیار تأثیرگذار است.
حق‌پرست درآمد سالانه تأمین اجتماعی استان گیلان از محل درآمد وصولی بیمه‌ها را حدود ۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال دانست و افزود : از آغاز سال جاری تاکنون ۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای پرداخت شده است و خود این عدد، وضعیت تأمین اجتماعی استان گیلان را روشن می‌کند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه قانون‌گذاران و مدیران ارشد نظام باید فکری به حال وضعیت این صندوق کنند، گفت : نیمی از جمعیت کشور در وضعیت بحرانی معیشتی ازجمله بیماری، حوادث، بازنشستگی و از کار افتادگی به صندوق تأمین اجتماعی چشم امید بسته‌اند.
وی با اشاره به اینکه ایجاد مرکز درمانی در خمام از دیگر انتظارات بازنشستگان است، بیان کرد : با حمایت فرماندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌توان این انتظار به‌جا را پیگیری و به مرحله عملیاتی درآورد.

به گزارش خمام‌نیوز، همایش بازنشستگان تامین اجتماعی در هشتمین روز از دهه‌ی مبارک فجر با حضور هنرمندان صدا و سیما در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد.


موضوع : دهه‌ی فجر، گزارش تصویری، همایش
منبع : فارس
http://khna.ir/64369

دیدگاه شما چیست ؟!