خمام - از ۲۹ برگزیده‌ی جشنواره نوجوان سالم تجلیل شد
در اختتامیه‌ی ششمین جشنواره ؛

از ۲۹ برگزیده‌ی جشنواره نوجوان سالم تجلیل شد

همایش تجلیل از برترین‌های ششمین جشنواره نوجوان سالم روز گذشته در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد.

چهارشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹ KHNA62197

همایش تجلیل از برترین‌های ششمین جشنواره نوجوان سالم روز گذشته در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد.

سیدامیر فرحسینی در این همایش با بیان اینکه مشکلات ۱۵ سال اخیر ما آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد : باید همه ارگان‌ها به هم کمک کنیم تا جلوی این مشکل را که هدف‌گذاری روی نسل جوان و دانش آموزان شده گرفته و خانواده و مسئولین خود باید رعایت کنند.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان گیلان با اذعان به اینکه افزایش اطلاعات دانش‌آموزان لغزندگی کمتری برای آنان در پی دارد، تصریح کرد : اعتقادات مذهبی، ملی، سنت، آداب و اخلاق ما را هدف گرفته‌اند تا به آن آسیب برسانند و هرچقدر دانش آموزان اطلاعاتشان را بالا ببرند، مطمئن باشند که دچار لغزش کمتری شده و زندگی‌شان روال طبیعی را پیگیری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه با راه‌های مختلف و هم‌فکری حل این مشکل امکان‌پذیر خواهد بود، گفت : رفع مشکل آسیب‌های اجتماعی زمانی ممکن خواهد شد که خود دانش آموزان بخواهند.
این مسئول با اشاره به اینکه معلمی فقط آموزش نیست، افزود : معلم باید با دانش آموزان ارتباط برقرار کند و در فهمیدن مطالب و درک مشکلات دانش آموزان به آن‌ها کمک کند و معلمی فقط نمره دادن نیست.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان گیلان، گفت : در آموزش پرورش فقط به مسئله آموزش و نمره توجه نکنند، زیرا نمی‌تواند کامل باشد و زمین ورزشی، سالن ورزشی و فضای مناسب برای کارهای فرهنگی جلوی آسیب‌های اجتماعی را می‌گیرد.
فرحسینی با بیان اینکه با یک تشویق ساده می‌توان ذهن دانش آموزان را به یک سمت دیگر برد، خاطرنشان کرد : برگزار کردن کلاس‌های آموزشی برای جامعه تأثیر گزار است.
وی با اشاره به جشنواره کشوری پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که در اسفندماه برگزار می‌شود، تصریح کرد : از آثار برتر در حوزه‌های مختلف پیشگیری تجلیل خواهد شد و در سطح کشور حتماً دانش آموزان گیلانی مقام‌های عالی را کسب خواهند کرد.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان گیلان، خاطرنشان کرد : دانش آموزان باید همان‌طور که برای درس وقت می‌گذارند، برای کارهای فوق‌برنامه در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وقت صرف نمایند.

به گزارش خمام‌نیوز، ۴۸۰ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان بخش خمام سال گذشته با ۳۳۹ اثر در این جشنواره شرکت نمودند، که در اختتامیه‌ی جشنواره از ۲۹ نفر برگزیده تجلیل شد.


موضوع : تجلیل و بزرگداشت، دانش آموزان، گزارش تصویری
منبع : فارس / روابط عمومی آموزش و پرورش
http://khna.ir/62197

دیدگاه شما چیست ؟!