خمام - مبینا نژاد کته‌سری پای خود را به تیغ جراحی سپرد / اعطای لقب «ماشین مبارزه شکست ناپذیر» توسط فدراسیون جهانی تکواندو
به دلیل آسیب در لیگ برتر تکواندو ؛

مبینا نژاد کته‌سری پای خود را به تیغ جراحی سپرد / اعطای لقب «ماشین مبارزه شکست ناپذیر» توسط فدراسیون جهانی تکواندو

سایت فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار گزارشی از عملکرد مبینا نژاد کته‌سری «نماینده وزن ۴۲- کیلوگرم ایران» در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، از او به عنوان «ماشین مبارزه شکست ناپذیر» تکواندوی جهان نام برده است.

پنج شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ KHNA61439

مبینا نژاد کته‌سری «دختر طلایی تکواندوی ایران» رباط زانوی پای چپ خود را به تیغ جراحی سپرد.
این تکواندوکار خمامی که در لیگ برتر تکواندو آسیب دیده بود، روز گذشته زانو پای چپ خود را به تیغ جراحان سپرد و خوشبختانه این عمل موفقیت‌آمیز بود.

مبینا نژاد کته‌سری دارنده ۴ مدال طلا آسیایی و جهانی است که در رده سنی نونهالان و نوجوانان کسب کرده است.
سایت فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار گزارشی از عملکرد مبینا نژاد کته‌سری «نماینده گیلانی وزن ۴۲- کیلوگرم ایران» در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، از او به عنوان «ماشین مبارزه شکست ناپذیر» تکواندوی جهان نام برده و در گزارشی با عنوان «ستاره‌های فردا» در خصوص مبارزات تماشایی و بی‌نظیر نوجوان شایسته کشورمان نوشت : کسی هنوز نمی‌داند این یک رکورد است یا نه، ولی همه درباره عملکرد باورنکردنی مبینا در روز اول مسابقات قهرمانی جهان در «برنابی» کانادا صحبت می‌کنند.
این ورزشکار موفق شد از حریفان خود ۷۳ امتیاز بگیرد، بدون اینکه حتی یک امتیاز واگذار کند.
مسئولین فدراسیون جهانی می‌گویند احتمالاً این ورزشکار ۱۵ ساله نخستین ورزشکاری است که این رکورد را به نام خود ثبت کرده است.


موضوع : بانوان، تکواندو
منبع : خبر ورزشی
http://khna.ir/61439

۱ دیدگاه

  • متلزلل متلیان در مورخ 1400/03/30 - 07:55 می‌نویسد :

    مبینا جون ایشالا همیشه برنده باشی