خمام - تیم فوتبال شاهین انزلی ۲ بر ۱ نتیجه‌ی دیدار را به شهرداری خمام واگذار کرد
ویژه
در جریان مسابقات لیگ برتر نوجوانان گیلان ؛

تیم فوتبال شاهین انزلی ۲ بر ۱ نتیجه‌ی دیدار را به شهرداری خمام واگذار کرد

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام در دیدار مقابل شاهین انزلی به برتری ۲ بر ۱ دست یافت.

چهارشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ KHNA61307

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام امروز در دیدار مقابل شاهین انزلی به برتری ۲ بر ۱ دست یافت.

شهرداری خمام که در جریان هفته‌های اول تا پانزدهم لیگ برتر نوجوانان گیلان با ادامه‌ی ناکامی‌های خود در رتبه دهم جدول جای داشت، بازی معوق شده‌ی خود از هفته‌ی چهاردهم مقابل شاهین انزلی را امروز «۸ آذر» در زمین علی بحری پیگیری نمود.
با وجود آنکه زمین همچنان از شرایط مطلوبی برخوردار نبود، این شهرداری خمام بود که در یک بازی جوانمردانه موفق به استفاده از موقعیت‌های به دست آمده و پیروزی مقابل شاهین انزلی گردید، که یک پله بالاتر در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

تیم شهرداری خمام در دقیقه ۳۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که ابتدا ضربه آرین ثابت‌قدم توسط دروازه‌بان تیم شاهین مهار شد، اما در برگشت توانست توپ را تبدیل به گل نماید تا نتیجه‌ی نیمه‌ی اول با تساوی ۱ بر ۱ به اتمام برسد. همچنین این علی جنگدوست بود که در دقیقه‌ی ۸۰ از روی پاس عمق دیدنی که برای وی فرستاده شد با دروازه‌بان تک به تک شده و توانست با یک ضربه‌ی دقیق گل پیروزی‌بخش تیم شهرداری خمام را به ثمر برساند.

به گزارش خمام‌نیوز، دیگر تیم شهرداری خمام که در لیگ برتر زیر ۱۴ سال گیلان حضور دارد با ۲ پیروزی از مجموع ۲ بازی خوش‌درخشیده و این امیدواری در خصوص تیم نوجوانان شهرداری خمام هم وجود دارد که با شیرینی حاصل از این پیروزی بتواند در هفته‌های آتی تداوم‌بخش پیروزی اخیر خود باشد.


موضوع : فوتبال، گزارش تصویری
http://khna.ir/61307

دیدگاه شما چیست ؟!