خمام - “یاسین نوری” مدال‌آور خمامی مسابقات قایقرانی آسیا، در دیدار با مسئولین بخش
ویژه

“یاسین نوری” مدال‌آور خمامی مسابقات قایقرانی آسیا، در دیدار با مسئولین بخش

یاسین نوری که چندی پیش در مسابقات قایقرانی کایاک آبهای آرام آسیا (ازبکستان) موفق به کسب مقام سوم گردیده بود، با جمعی از مسئولین دیدار کرد.

دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷ KHNA6113

یاسین نوری که چندی پیش در مسابقات قایقرانی کایاک آبهای آرام آسیا (ازبکستان) موفق به کسب مقام سوم گردیده بود، ضمن حضور در اداره‌ی ورزش و جوانان خمام با مهران احمدی (ریاست اداره)، سیدمجتبی حسینی‌نسب (ریاست شورای اسلامی) و علی اکبرپور (ریاست هیئت قایقرانی خمام) دیدار به عمل آورد. در این دیدار که خانواده‌اش وی را همراهی می‌کردند، مهران احمدی با تبریک به این مقام‌آور و آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای وی، ضمن تاکید بر لزوم حمایت بیشتر خانواده و اشاره به اینکه اگر حمایت خانواده‌ی شما نبود، این نتایج کسب نمی‌شد، عنوان کرد : شما می‌توانید برای جوانان یک الگو و مشاور باشید، بنابراین می‌بایست سعی کنید که هدفتان فقط ورزش و تحصیل باشد.

سیدمجتبی حسینی‌نسب نیز ضمن تبریک به یاسین نوری، خاطرنشان کرد : باعث افتخار است که در شهرمان جوانانی داریم که در عرصه‌های ملی موفقیت کسب کرده‌اند. وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل، تذهیب و ورزش، یادآور شد : یاسین نوری به عنوان یک شاخص در شهرمان مطرح می‌شود و در عرصه‌ی ورزشی قله‌های موفقیت را در نوردیده، اما این اول راه است که امیدواریم به طور مستمر ادامه داشته باشد.

در ادامه پس از اهدای جوایز از جانب شورای اسلامی شهر خمام و اداره‌ی ورزش و جوانان، یاسین نوری با حضور در بخشداری، با بخشدار خمام دیدار به عمل آورده و گفتگویی شکل گرفت.

حسین ذاکر استقامتی با اشاره به اینکه امروز اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بوده و به عنوان روز ازدواج در تقویم ملی به ثبت رسیده است، ضمن تبریک به این مقام‌آور و آرزوی توفیق و موفقیت‌های بیشتر، عنوان کرد : امر به ورزش، امر به معروف است، بنابراین اگر بخواهیم جوانان خودمان را امر به ورزش کنیم، دقیقاً امر به معروف کرده‌ایم و این مسئله از اهمیت والایی برخوردار است. بخشدار خمام با بیان اینکه ورزش غیر از اینکه باعث تعالی و رشد جامعه می‌گردد، سلامت فردی را به دنبال داشته و بستر مناسبی است تا استعدادیابی کرده و سکوهای جهانی و بین‌المللی را فتح کنیم، تصریح کرد : یک‌سری استعدادهای بالقوه وجود دارند که باید به بالفعل تبدیل گردد ؛ ورزش باید علمی و منطقی پیش برود. در بخش قایقرانی نیز همانطور که خود قایق باید از استاندارد برخوردار باشد، وضعیت جسمانی قایقران نیز باید استاندارد و مطلوب باشد. نماینده‌ی عالی دولت در بخش خمام، اظهار کرد : در حال حاضر ورزش در دنیا یک علم است، نه فقط زور بازو ؛ برخی متدها و تکنیک‌ها می‌توانند به شخص کمک کرده و سرعت عمل بیشتری را حاصل نمایند، تا به آنچه مطلوب‌تر است برسند. استقامتی با عنوان اینکه امکانات و تجهیزات باید به تمام رشته‌ها تعلق گیرد، خاطرنشان کرد : باید با تشکیل کانون‌های استعدادیابی ورزشی، در مدارس به شناسایی افراد مستعد پرداخته و هرچه مدارس ورزشی بیشتری داشته باشیم، می‌توانیم علمی‌تر برخورد کرده و عملکرد بهتری داشته باشیم.


موضوع : قایقرانی
تصویر : محسن زیبانگار
http://khna.ir/6113

دیدگاه شما چیست ؟!