خمام - اعتبار ۱۵۰ میلیون تومانی برای فضا‌سازی و آسفالت پارکینگ بازار الگویی ماهی از طریق شهرداری خمام پرداخت خواهد شد
فرماندار شهرستان رشت خبر داد :

اعتبار ۱۵۰ میلیون تومانی برای فضا‌سازی و آسفالت پارکینگ بازار الگویی ماهی از طریق شهرداری خمام پرداخت خواهد شد

به گفته‌ی شفقی، در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای این بازار اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان برای فضا‌سازی و آسفالت پارکینگ در نظر گرفته شد که از طریق شهرداری خمام به این بازار پرداخت خواهد شد.

چهارشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ KHNA61004

سیروس شفقی در بازدید از بازار الگویی ماهی با بیان اینکه راه اندازی چنین بازاری ایده بسیار خوبی بود، گفت : به همه کسانی که چنین طرحی را در شهرستان رشت و استان گیلان اجرا کردند باید آفرین گفت، که این نشان از فرهنگ غنی این شهرستان دارد.
فرماندار شهرستان رشت، افزود : اگر امروز فروشندگان ماهی به صورت سنتی در بازار رشت کار می‌کردند این شهر با تغییراتی که در آن حاصل شده است با معضل بزرگی روبرو می‌شد.
وی با بیان اینکه بازار الگویی ماهی آبروی شهرستان رشت و استان است، گفت : بنده چنین بازاری را تاکنون در کشور ندیده و اگر هم باشد با چنین گستردگی و عظمتی نیست.
این مسئول در ادامه اذعان کرد : همه مسئولان و دلسوزان شهر و استان باید از این بازار حمایت کنند. این بازار ظرفیت مناسبی برای گردشگری و اشتغال زایی دارد تا شاهد رونق کسب و کار در عرصه ماهی که یکی از مهمترین سوغات گیلان است باشیم.
شفقی، افزود : در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای این بازار اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان برای فضا‌سازی و آسفالت پارکینگ در نظر گرفته شد که از طریق شهرداری خمام به این بازار پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اکنون خمام به یکی از بخش‌های مهم در زمینه گردشگری تبدیل شده است، گفت : امیدواریم سایر بخش‌ها نیز در این زمینه فعالیت خود را بیشتر کنند و شاهد رونق صنعت گردشگری در شهرستان رشت باشیم.


موضوع : شهرداری، فرمانداری
منبع : ایلنا
http://khna.ir/61004

دیدگاه شما چیست ؟!