خمام - قاتل به کودک آزاری و آزار جنسی اعتراف کرد
در جریان رسیدگی به پرونده‌ی اهورا ؛

قاتل به کودک آزاری و آزار جنسی اعتراف کرد

به گفته‌ی قاتل، از همسر اولم یک دختر بچه ۲.۵ ساله داشته و در خصوص این جنایت احساس بدی دارم.

چهارشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ KHNA59121

فرد متهم به قتل اهورای ۲.۵ ساله امروز ضمن تشریح این حادثه به کودک آزاری، آزار جنسی و قتل اهورا اعتراف کرد و گفت : چند روز پیش از ارتکاب جنایت دست این کودک بیگناه را با سیگار سوزانده بودم.
متهم ۲۷ ساله با بیان اینکه شیطان به جلدم رفته بود و از کار خودم پشیمانم، افزود : از همسر اولم یک دختر بچه ۲.۵ ساله داشته و در خصوص این جنایت احساس بدی دارم.
مادر اهورا نیز با بیان اینکه با همسر دومش از طریق فضای مجازی آشنا شده، تصریح کرد : زندگی مشترکم با همسر دومم هنوز به یک ماه نرسیده است که این حادثه ناگوار برای فرزندم اتفاق افتاد.
به گفته‌ی وی، در زمان حادثه سر کار بوده و با اطلاع همسر دومش مبنی بر اینکه اهورا روی زمین افتاده، زخمی شده و در بیمارستان بستری شده خود را به بیمارستان رساند و در آنجا با جسم نیمه جان کودکش مواجه شده است.
درحالی که پدر اهورا اشد مجازات را برای عامل این جنایت هولناک درخواست کرد، دادستان رشت نیز امروز اعلام کرد : دستگاه قضا به دنبال رسیدگی سریع به پرونده این جنایت هولناک و قصاص قاتل اهورا است.
علی مصطفوی‌نیا، افزود : طی بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که اهورا پسر بچه رشتی در ابتدا مورد تجاوز ناپدری قرار گرفته و سپس با ضربات محکم سرش به دیوار دچار خونریزی مغزی شد که پس از یک روز قرار گرفتن در حالت کما در بیمارستان پورسینا رشت فوت کرده است.

به گزارش خمام‌نیوز، جسم بی‌جان اهورا روز گذشته در خمام به خاک سپرده شد و با توجه به شکل‌گیری تجمع پیش‌ازظهر امروز مقابل دادگاه عمومی خمام و اعتراضات در فضای مجازی، مردم خواستار سرعت بخشیدن به قصاص قاتل و مجازات مادر این کودک هستند.


موضوع : قتل، ویدئو
منبع : صدا و سیما
http://khna.ir/59121

دیدگاه شما چیست ؟!