خمام - درخشش ۴ خمامی در رقابت‌های قهرمانی والیبال نونهالان دختر استان گیلان / ۲ خمامی برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند
با قهرمانی و نائب قهرمانی تیمی ؛

درخشش ۴ خمامی در رقابت‌های قهرمانی والیبال نونهالان دختر استان گیلان / ۲ خمامی برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند

مهدیه دلشاد و محدثه دلشاد در تیم رشت (الف) و ستایش عاشوری و صبا روحی در تیم رشت (ب) ۴ بازیکن خمامی حاضر در رقابت‌ها بوده که در نهایت مهدیه و محدثه دلشاد برای اعزام به مسابقات کشوری برگزیده شدند.

شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ KHNA56768

رقابت‌های قهرمانی والیبال نونهالان دختر استان گیلان روز گذشته با حضور ۱۶۰ ورزشکار از ۲۰ تیم در سالن تختی رشت برگزار شد.
در این مسابقات که در ۶ گروه به صورت دوره‌ای و در مرحله‌ی بعد به صورت یک حذفی پیگیری شد، شهرستان‌های انزلی و رودسر با ۳ تیم، رشت، لاهیجان، آستانه و رضوانشهر با ۲ تیم و رودبار، ماسال، لنگرود، فومن، آستارا و صومعه سرا با ۱ تیم حضور داشتند.
در پایان این رقابت‌ها تیم رشت (الف) به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم رشت (ب) نائب قهرمان شد و تیم‌های چابکسر و کیاشهر مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.
مهدیه دلشاد و محدثه دلشاد از باشگاه تختی خمام در تیم رشت (الف) به مربیگری فاطمه خوبانی و همچنین ستایش عاشوری و صبا روحی به ترتیب از باشگاه‌های ۲۲ بهمن چوکام و ۷ تیر اشکیک در تیم رشت (ب) ۴ بازیکن و ۱ مربی خمامی حاضر در این رقابت‌ها بوده که در نهایت مهدیه و محدثه دلشاد برای اعزام به مسابقات کشوری برگزیده شدند.


موضوع : بانوان، والیبال
http://khna.ir/56768

دیدگاه شما چیست ؟!