خمام - برگزاری مراسم اهدای جوائز به شرکت‌کنندگان مسابقه‌ی دو و میدانی

برگزاری مراسم اهدای جوائز به شرکت‌کنندگان مسابقه‌ی دو و میدانی

طی مراسمی از 14 شرکت کننده‌ از مجموع 25 شرکت کننده در مسابقه‌ی دو و میدانی مسیر چاپارخانه تا مقابل سپاه ناحیه‌ی مقداد تقدیر به عمل آمد.

چهارشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷ KHNA5514

در مراسمی که با حضور مهران احمدی (ریاست اداره‌ی ورزش و جوانان خمام)، سرگرد یحیی‌پور و سرهنگ داوود رضازاده در سالن تختی خمام برگزار شد، به 14 شرکت کننده‌‌ی اول از مجموع 25 شرکت کننده در مسابقه‌ی دو و میدانی که ساعت 10:30 صبح امروز به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس در مسیری 5 کیلومتری از چاپارخانه تا مقابل سپاه ناحیه‌ی مقداد برگزار شده بود هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

سرگرد یحیی‌پور (جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقداد)، در جریان اهدای جوایز به نفرات اول تا چهاردهم مسابقه‌ی دو و میدانی در سالن تختی خمام، عنوان کرد : اولین هدف، انقلاب اسلامی بود که در سال 57 به آن رسیدیم و پس از آن ایجاد یک نظام اسلامی بود که با 98/2 درصد مردم به نظام اسلامی رای دادند. در مرحله‌ی سوم تشکیل دولت اسلامی بود که زمینه‌ای است که به یک کشور و تمدن اسلامی برسیم و مشکلات زیادی پیش رو داریم. وی افزود : هدف تمدن اسلامی، هدف نهایی کشور ما است که در ابزار علم و تکنولوژی در طی این سی و چندسال اخیر با توجه به مشکلات اخیر به توفیقاتی رسیده‌ایم، و سپس سبک زندگی است که مقام معظم رهبری مسائل زیادی را مطرح می‌کنند. در همین راستا مسابقه‌ای ورزشی برگزار شد که علاوه بر توان روحی، باید از توان جسمی و روحیه‌ی ورزشی برخوردار می‌بودید، که یک شخص بسیجی مسلمان ایرانی باید دارا باشد.

  • نتایج مسابقه :
    • حسن پور – نفر اول
    • رجب رمضانیان – نفر دوم
    • محمود ظفری – نفر سوم
    • علیرضا آزموده – نفر چهارم
    • حسین قاسم زاده – نفر پنجم

موضوع : دو و میدانی، هفته دفاع مقدس
تصویر : سجاد روان‌‌نیا
http://khna.ir/5514

دیدگاه شما چیست ؟!