خمام - زنگ مهر در مدارس خمام به صدا در آمد

زنگ مهر در مدارس خمام به صدا در آمد

صبح امروز، زنگ مهر در مدارس خمام همزمان با سراسر کشور به صدا در آمد. در همین راستا برخی از مسئولین از مدرسه‌ی دخترانه‌ی کوثر در مقطع تحصیلی دبیرستان بازدید به عمل آوردند.

دوشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷ KHNA5417

صبح امروز، زنگ مهر در مدارس خمام همزمان با سراسر کشور به صدا در آمد. در همین راستا برخی از مسئولین در دومین روز از هفته‌ی دفاع مقدس از مدرسه‌ی دخترانه‌ی کوثر در مقطع تحصیلی دبیرستان بازدید به عمل آوردند. در این بازدید که استقامتی (بخشدار)، علیرضا پورهادی (شهردار)، پیرخندان (ریاست آموزش و پرورش)، جلیل غیاثی (عضو شورای اسلامی)، کشاف (ریاست اداره‌ی پست)، احمدیان (کارشناس کار و دانش اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان گیلان)، و جمعی دیگر از مسئولین و همچنین عوامل سپاه ناحیه‌ی مقداد حضور داشتند، به تلاوت کلام‌الله مجید، سپس پخش سرود ملی پرداخته شد.

پس از قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش توسط احمدیان، امام جمعه‌ی خمام ضمن عرض سلام به دانش‌آموزان، مدعوین، مسئولین، اولیاء و معلمین که وظیفه‌‌ی آموزش صحیح را بعهده دارند، عنوان کرد : آنچه به دنبال کسب آن هستید بالاترین و با ارزش ترین موهبت الهی است. علم و معرفت موجب کمال و جمال وجود انسان بوده و سایر موارد ربطی به بزرگی و تعالی انسان ندارند. وی در ادامه افزود : در هر راهی که قدم بر می‌دارید، ابتدا به دنبال رفیق راه باشید، که بهترین دوست هر شخص عقل اوست که در سایه‌ی معرفت و کمال رشد می‌کند و به انسان ارزش می‌دهد و بهترین فرصت است که سرمایه‌ی عمرتان را صرف می‌کنید تا علم بیاموزید.

در پایان پس از قرائت وصیت‌نامه‌ی شهید مشفقی، به بالا بردن پرچم مقدس کشورمان و اجرای سرود ایران توسط دانش‌آموزان پرداخته شده و پس از نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت توسط مسئولین، از نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس بازدید به عمل آمد.


موضوع : دانش آموزان
http://khna.ir/5417

دیدگاه شما چیست ؟!