خمام - از سجاد عبدی و مبینا نژاد کته‌سری در همایش نام آوران ایثار و شهادت تجلیل شد
ویژه
با اهدای لوح یادبود و تندیس ؛

از سجاد عبدی و مبینا نژاد کته‌سری در همایش نام آوران ایثار و شهادت تجلیل شد

سجاد عبدی «به عنوان نخبه‌ی منتخب کشور» و مبینا نژاد کته‌سری «به عنوان نخبه ورزشی استان» از خمام در جمع ۲۲ نخبه برتر قرار داشتند.

جمعه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ KHNA50424

عبدالله پاکاری صبح پنجشنبه در همایش «نام آوران ایثار و شهادت» که به‌منظور تجلیل از نخبگان ایثارگر در رشت، برگزار شد اظهار داشت : نقطه اتکا جامعه ایثارگران هستند که در رشد و تعالی کشور نقش موثری دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیروی انسانی را یکی از مزیت‌های هر کشوری عنوان کرد و گفت : سهمی که نیروی انسانی در تولید ثروت ملی دارد بیشتر از سایر منابع است و در کشور ما نیز در سال ۸۳ بنیاد ملی نخبگان تاسیس شد.
وی با اشاره به اینکه نخبگان ایثارگر به مراتب اثرگذارتر از دیگران هستند، بیان کرد : تلفیق علم و ایثار ظرفیت بزرگی را ایجاد می‌کند و استان گیلان نیز ظرفیت خوبی در مورد ایثارگران دارد.
پاکاری از حضور ۲۲۰ ایثارگر نخبه در گیلان خبر داد و گفت : ایثارگران در هر زمینه‌ای نخبه و سرآمد هستند و در یک سال اخیر نیز اعتماد خوبی به ایثارگران و فرزندان شهدا در حوزه‌های مدیریتی شده است.
این مسئول با بیان اینکه امیدواریم نخبگان ایثارگر در گیلان را به لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهیم، اظهار داشت : بیش از ۳۰ هزار ایثارگر در گیلان وجود دارد و باید عموم جامعه از برکت ایثارگران بهره مند شوند.
پاکاری با تاکید بر اینکه باید نخبگان ایثارگر را به جامعه شناسایی و الگوسازی کنیم و توانمندی‌های ایثارگران را به جامعه معرفی کنیم، گفت : مشکل بیکاری یکی از مشکلات امروز ایثارگران است و تلاش می‌کنیم تسهیلات و اعتبارات لازم برای اشتغال آنها را فراهم کنیم.

معاون مرکز دانش پژوهان و تشکلات شاهد کشور نیز در مراسم تجلیل و تقدیر از نخبگان و سرآمدان برتر، اظهار داشت : ما به دنبال خدمت‌رسانی مطلوب به نخبگان ایثارگر هستیم، اما تاکنون موفق نشده‌ایم که در زمینه خدمات رسانی به این افراد به گونه‌ای مطلوب عمل کنیم.
رحیم نریمانی، افزود : به زودی نخبگان نیز از امتیازات و خدماتی که بنیاد ملی نخبگان در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد، برخوردار می‌شوند.

در ادامه‌ی همایش سجاد عبدی «یکی از داوران این همایش»، اظهار داشت : جامعه ایثارگران نخبه در عرصه‌های مختلف خود را به خوبی نشان داده‌‌اند، به گونه‌ای که ۹ نفر از افرادی که در کنکور رتبه تک رقمی آورده‌اند از جامعه ایثارگران نخبه بوده‌اند که از سهیمه نیز استفاده نکرده‌‌اند.
این نخبه منتخب برتر کشور با اشاره به اینکه بیش‌از ۳۰ هزار ایثارگر در گیلان وجود دارد، افزود : باید عموم جامعه از برکت ایثارگران بهره مند شده و نخبگان ایثارگر نیز نیازمند حمایت‌های بیشتری از سوی مسئولین هستند.

در پایان این همایش که با حضور غلامعلی جعفرزاده «نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس» و دیگر مسئولان کشوری و استانی همراه بود، از ۸۰ نخبه برتر استان با اهدای لوح یادبود تقدیر شد که از بین آنها ۲۲ نخبه به عنوان نخبگان برتر انتخاب شده و تندیس دریافت نمودند.

به گزارش خمام‌نیوز، سجاد عبدی «به عنوان نخبه‌ی منتخب کشور» و مبینا نژاد کته‌سری «به عنوان نخبه ورزشی استان با کسب مدال طلا و رکورد شکنی تاریخی در آوردگاه جهانی تکواندوی نوجوانان در کانادا پس از پیروزی مقابل ۵ حریف» از خمام در جمع ۲۲ نخبه برتر قرار داشتند.


موضوع : افتخارات، گزارش تصویری
برگرفته از : تسنیم و کاسپین
http://khna.ir/50424

۱ دیدگاه

  • Tahereh Roshan در مورخ 1395/12/21 - 15:35 می‌نویسد :

    با سلام و احترام، خیلی عالی از افرادی مثل مبینا حمایت شود تا ایشان هیچ دققه ای به جز تلاش بیشتر و پیروزی برتر نداشته باشند