خمام - راه‌های مواصلاتی باز هستند / استقرار ۱۲ اکیپ برای رفع مشکل برق / سرکشی از نانوایی‌ها در روز جمعه
در گفتگو با بخشدار خمام عنوان شد ؛

راه‌های مواصلاتی باز هستند / استقرار ۱۲ اکیپ برای رفع مشکل برق / سرکشی از نانوایی‌ها در روز جمعه

به گفته‌ی وی، دستگاه‌های اجرایی و واحدهای خدمت‌رسان بخش خمام پیرو پیش‌بینی اخیر هواشناسی گیلان مبنی بر بارش شدید برف آماده باش بوده‌اند.

پنج شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ KHNA47961

بخشدار خمام در گفتگو با خبرنگار خمام نیوز با اشاره به آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و واحدهای خدمت‌رسان بخش خمام پیرو پیش‌بینی اخیر هواشناسی گیلان مبنی بر بارش شدید برف، به استفاده از ظرفیت‌های موجود در دهیاری‌ها و بخش خصوصی برای جلوگیری از نشست برف در راه‌های اصلی بخش خمام خبر داد.
علیرضا مسچیان با بیان اینکه ماشین آلات برف روب و گریدر توسط اداره راه و شهرسازی در اختیار بخش خمام قرار گرفت تا راه‌های اصلی روستاها و راه‌های منتهی به شهر خمام بازگشایی گردد، تصریح کرد : نیمی از راه‌های درجه ۲ روستایی نیز بازگشایی شده و برخی دیگر در حال گشوده شدن هستند.
این مسئول در خصوص مشکل قطع سراسری برق، افزود : ۱۲ اکیپ مختلف از طریق شرکت توزیع برق در بخش خمام مستقر شده و تاکنون ۸۰% از مشکل برق شهر خمام مرتفع گردیده، اما در روستاها خسارات زیاد بوده و به تدریج برطرف می‌گردد.
به گفته‌ی وی، تیر، ترانس، کابل و سایر ملزومات به مقدار لازم برای رفع مشکلات برق تهیه شده و در بخش خمام وجود دارد.
مسچیان به عدم وجود افت فشار در شبکه گاز خمام تاکید نموده و عنوان کرد : شرکت گاز پیرو مصوبات استانداری و فرمانداری از ظهر چهارشنبه اقدام به قطع گاز اماکن پر مصرف نمود، که عملاً تاکنون با افت فشار گاز در بخش خمام مواجه نبوده‌ایم.
بخشدار خمام همچنین به باز بودن ۷ نانوایی در بعدازظهر امروز «پنجشنبه، ۱۴ بهمن» و انجام سرکشی و بازدید میدانی در این خصوص اشاره نموده و خاطرنشان کرد : روز جمعه نیز سرکشی از نانوایی‌ها ادامه داشته و با وصل شدن برق تعداد بیشتری از نانوایی‌ها به پخت نان مبادرت می‌ورزند.


موضوع : بخشداری
http://khna.ir/47961

دیدگاه شما چیست ؟!