خمام - لزوم برنامه‌ریزی و همفکری در کنکور سراسری به منظور ارتقاء رتبه‌ی بخش خمام
رئیس آموزش و پرورش خمام مطرح کرد :

لزوم برنامه‌ریزی و همفکری در کنکور سراسری به منظور ارتقاء رتبه‌ی بخش خمام

به گفته‌ی معاون آموزشی آموزش و پرورش خمام، ۱۴۴ دانش آموز این‌بخش در کنکور سراسری سال ۱۳۹۵ شرکت داشته که از این تعداد ۱۰۸ نفر در دانشگاه‌های دولتی، پیام نور و آزاد اسلامی پذیرفته شده‌اند.

سه شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ KHNA47556

جلسه‌ی ستاد کنکور سراسری اداره‌ آموزش و پرورش خمام روز گذشته با هدف بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج حاصله از کنکور سراسری سال ۹۵ با حضور مدیران مقطع دوره‌ی دوم متوسطه در دفتر ریاست اداره برگزار شد.
محمود کنعانی با بیان اینکه کنکور سراسری یکی از معیارهای اصلی سنجش عملکرد مناطق در حوزه‌ی آموزشی است، عنوان کرد : موفقیت‌های کسب شده حاصل تلاش‌های چندین ساله‌ی معلمان است.
رئیس آموزش و پرورش خمام، ادامه داد : نباید به وضع موجود با توجه به ظرفیت بالای خمام راضی شد و باید موانع موجود را با همفکری و برنامه ریزی دقیق از بین برده و از وضع موجود به وضعیت مطلوب رسید.
این مسئول همچنین به برگزاری جلسات مشاوره‌ای با حضور مشاوران منطقه‌ای و استانی به منظور آمادگی دانش آموزان برای کنکور سراسری تاکید کرد.

حسین رئوفی نیز در این جلسه به لزوم تشکیل کارگروهی با عنوان ستاد کنکور سراسری در سطح مدارس متوسطه‌ی دوم اشاره کرده و تصریح کرد : در این کارگروه به بررسی و تحلیل نتایج کنکور، اجرای برنامه‌های مختلفی مانند دعوت از برگزیدگان کنکور سنوات گذشته و … به منظور افزایش آمادگی دانش آموزان برای روز آزمون پرداخته شود.
به گفته‌ی معاون آموزشی آموزش و پرورش خمام، ۱۴۴ دانش آموز این‌بخش در کنکور سراسری سال ۱۳۹۵ شرکت داشته که از این تعداد ۱۰۸ نفر در دانشگاه‌های دولتی، پیام نور و آزاد اسلامی پذیرفته شده‌اند.


موضوع : آموزش و پرورش
منبع : روابط عمومی آموزش و پرورش
http://khna.ir/47556

دیدگاه شما چیست ؟!