خمام - افتتاح بازارچه، پل هوایی و بوستان روستایی در چهارمین روز از هفته‌ی دولت

افتتاح بازارچه، پل هوایی و بوستان روستایی در چهارمین روز از هفته‌ی دولت

همزمان با چهارمین روز از هفته‌ی دولت، سه طرح بازارچه‌ی چاپارخانه، پل هوایی چاپارخانه و بوستان روستایی کلاچاه دوم افتتاح شد.

سه شنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶ KHNA4579

همزمان با چهارمین روز از هفته‌ی دولت، سه طرح بازارچه‌ی چاپارخانه، پل هوایی چاپارخانه و بوستان روستایی کلاچاه دوم افتتاح شد. به منظور رفاه حال بازاریان در مرکز دهستان چاپارخانه، با پیگیری‌های صورت گرفته از محل ارزش افزوده، مرمت و آسفالت بازارچه‌ی چاپارخانه با اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال اجرا گردید. طرح بازارچه‌ی چاپارخانه که مسئولیت اجرای آن را شورای اسلامی و دهیاری این روستا بر عهده داشت، پس از تلاوت قرآن کریم و با حضور بخشدار خمام، امام جمعه‌ی خمام، رئیس پلیس آگاهی خمام، ریاست اداره‌های پست، تامین اجتماعی و آب و فاضلاب خمام، جمعی از اهالی محل، دهیار و اعضای شورای اسلامی این دهستان به بهره برداری رسید. همچنین طی برنامه‌ی پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح بخش خمام در هفته‌ی دولت از پل هوایی چاپارخانه بهره برداری شد که در این مراسم حدادی، مسئول اداره‌ی پایانه و حمل و نقل استان و احمدی نژاد، مسئول بازرگانی حمل و نقل استان حضور داشته‌اند. طرح پل هوایی چاپارخانه به منظور جلوگیری از وقوع حوادث ناشی از برخورد وسایط نقلیه با عابرین پیاده در مرکز دهستان چاپارخانه بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته با اعتباری بالغ بر 1000 میلیون ریال اجرایی شده است. حدادی در سخنرانی خود در جمع اهالی دهستان چاپارخانه “ایمنی” را مهمترین امر در حمل و نقل دانسته و بر این امر تاکید نمود. همچنین از دو آزاده‌ی دهستان چاپارخانه، “مسکین و حیدرزاده” تجلیل به عمل آمد. در پایان مردم این دهستان به گفتگو با بخشدار خمام و بیان مشکلاتشان پرداختند.

در ادامه‌ی افتتاح طرح‌های عمرانی به افتتاح و بهره برداری از مجتمع فرهنگي و ورزشي کلاچاي دوم پرداخته شد. امیر ثابت کلاچاهی، دهيار کلاچاه دوم در گفتگو با خبرنگار وب‌سایت خبری خمام عنوان کرد : فاز اول این طرح به بهره برداری رسیده و در برنامه‌ی فاز دوم احداث سالن، ميدان کشتي گيله مردي، درختکاري، احداث استخر و قايق، کتابخانه، زمین اسکیت، احداث آلاچیق و سالن‌های چندمنظوره در دستور کار قرار دارد. در این مراسم نیز دهیار، اعضای شورای روستا، مسئول امور ورزشی کلاچاه دوم و همچنین مهندس محمدحسین اصغرنیا، مشاور سابق وزیر ارشاد حضور داشتند. لازم به ذکر است که بوستان روستایی دهستان کلاچاه دوم به منظور ایجاد محیطی سالم و با نشاط جهت رفاه حال ساکنین روستاهای کلاچاه دوم و تیسیه در فضایی به مساحت 8800 متر مربع و اعتباری بالغ بر 1100 میلیون ریال احداث شده است.


موضوع : ادارات و مراکز، افتتاحیه، هفته‌ی دولت
گزارش : محسن زیبانگار
تصویر : سیروس رنجبر، سجاد روان‌نیا
http://khna.ir/4579

دیدگاه شما چیست ؟!