خمام - مراسم تجلیل از معلم فداکار گیلانی

مراسم تجلیل از معلم فداکار گیلانی

در مراسمی با حضور معلمان و دانش آموزان پایه سوم، از حسن امید زاده معلم فداکار گیلانی تقدیر به عمل آمد …

پنج شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۰:۱۲ KHNA440

در مراسمی با حضور معلمان و دانش آموزان پایه سوم، از حسن امید زاده معلم فداکار گیلانی تقدیر به عمل آمد. در این مراسم که معلمین دانش آموزان پایه سوم ابتدایی حضور داشتند، ابتدا معلم پایه سوم مدرسه غیر انتفاعی یاس نو ضمن خوش آمدگویی به ایشان از او به عنوان معلم فداکار و برجسته گیلانی یاد نمودند ؛ در ادامه آقایان ضیائی معاون آموزشی منطقه و حسین پور مدیر گروه تکنولوژی اداره کل، مطالبی را در خصوص تکریم و تقدیر از همه‌ی معلمان علی الخصوص معلم فداکار امید زاده بیان فرمودند. در این مراسم که در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد، دانش آموزان ضمن اجرای برنامه های متنوع، مطالب درس فداکاران (صفحه 61) کتاب “بخوانیم” پایه سوم را بهمراه معلمان خود مرور کردند. در پایان این مراسم از طرف اداره آموزش و پرورش و دبستان غیر دولتی یاس نو هدایایی به رسم یاد بود به ایشان اهدا شد.

   

حسن امید زاده معلم فداکاری است که در یک واقعه آتش سوزی جان دانش آموزان را نجات داد. وقتی بخاری کلاس آتش گرفت و دانش آموزان در شعله های آتش گرفتار شدند، این معلم شجاع و فداکار گیلانی جان خود را به خطر انداخت و همه‌ی دانش آموزان را نجات داد و خود در آتش سوخت، گرچه زنده ماند اما نشان سوختگی که نشانه‌ی افتخار اوست برای همیشه بر بدنش باقی ماند.


۲ دیدگاه

  • حمید در مورخ 1391/02/26 - 21:26 می‌نویسد :

    با سلام اگر ممکن هست ادرس افای امید زاده معلم فداکار را برای ما ارسال کنید تا نامه ی تشکر دانش اموزان کلاس سوم مدرسه جمهری اسلامی ایران در کشور ارمنستان را به ایشان برسانیم

  • نیما صابری در مورخ 1391/02/27 - 12:31 می‌نویسد :

    متاسفانه آدرسی از ایشون در دست نداریم …