خمام - قهرمانی «حسن جمشیدی» در رقابت‌های کشتی آزاد پیشکسوتان گیلان
ویژه
به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد ؛

قهرمانی «حسن جمشیدی» در رقابت‌های کشتی آزاد پیشکسوتان گیلان

در این رقابت‌ها که با حضور ۵۱ کشتی‌گیر برگزار شد، حسن جمشیدی از خمام در رده سنی گروه اول پیشکسوتان بر روی سکوی اول ایستاد.

دوشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴ KHNA41463

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان استان گیلان تحت عنوان جام رمضان یکشنبه شب با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.
در این دوره از رقابت‌ها ۵۱ کشتی‌گیر از شهرها و بخش‌های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در ۷ گروه در رده سنی پیشکسوتان در سالن ورزشی شهید رجایی رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی گروه اول پیشکسوتان، رضا امیدوار و حسین اکبری از رشت، محمدعلی بری از چابکسر، علی اکبر شعبانی از واجارگاه و احمد ترابی از گلسفید در اوزان مختلف عناوین قهرمانی را کسب کردند. در گروه دوم و در رده سنی پیشکسوتان نیز، اژدر سوسنی از تالش، نادر حق شناس، رضا قاسمی و حسین مشکوری از رشت، عباس مهرزاد از واجارگاه، حسن جمشیدی از خمام، علی خرمی و رضا میرزایی از رشت در اوزان مختلف اول شدند.
همچنین در گروه سوم رده سنی پیشکسوتان بهمن علی اکبری از رشت، قسمت فولادی از تالش، انعام الله بیک زاده از رشت، ابراهیم حسن پیری از واجارگاه، حمیدرضا بنایی از املش و پروین چمن از رشت در اوزان مختلف توانستند عنوان نخست را کسب کنند.
در پایان گروه چهارم رده سنی پیشکسوتان حمید بهاری از رشت، ذبیح الله موسی پور از صومعه سرا، نادر یوسف پور از رشت و اسماعیل نقره علیپور از کلاچای عنوان قهرمانی را کسب کردند.
در رقابت‌های گروه پنجم پیشکسوتان نیز ایوب قلی زاده از فومن، محسن جبارزاده از صومعه سرا، خسرو پورحسن از رشت، جواد غلامی از صومعه سرا و محمد پشنگ از رشت مقام قهرمانی را کسب کردند و در گروه ششم رده سنی پیشکسوتان، اصغر بشارتی و محمدتقی رجا از رشت، یوسف علی فرسادی از کلاچای، عبدالله شهید ملکی از لاهیجان و علی نوشاد از رشت قهرمان شدند.
همچنین در گروه هفتم رده سنی پیشکسوتان اکبر عبادی و علی شادمنفعت از رشت، رستم بینا از واجارگاه و رحت الله شریفی از بندرانزلی در اوزان مختلف برابر حریفان خود به برتری رسیدند و عنوان قهرمانی را کسب کردند.


موضوع : کشتی
http://khna.ir/41463

دیدگاه شما چیست ؟!