خمام - پنجمین برد تیم شطرنج شهرداری خمام در لیگ برتر گیلان
در هفته ششم رقابت‌های شطرنج ؛

پنجمین برد تیم شطرنج شهرداری خمام در لیگ برتر گیلان

5 تیم با 9 امتیاز منتظر لغزش حریفان هستند تا صدرنشینی خود را تثبیت کنند.

شنبه، ۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ KHNA35501

هفته ششم لیگ برتر و لیگ دسته یک شطرنج گیلان روز گذشته در تالار مهد اندیشه شطرنج گیلان برگزار شد.
در بازی‌های انجام شده در لیگ برتر تیم شهرداری خمام که یک بازی معوق خود با تیم رستوران منوری فومن را انجام نداده، توانست با نتیجه نزدیک 2.5 بر 1.5 از پس تیم تالار آریای لوشان برآید تا به پنجمن برد پیاپی خود برسد. تیم آرین شاندرمن هم توانست روند رو به جلوی خود را حفظ کرده و با نتیجه 3 بر 1 تیم نظام مهندسی ساختمان گیلان را با شکست مواجه کند. تیم بتن ساز خوش اندوخته خمام هم در مقابل تیم صنایع چوب وقار کار سختی نداشت و توانست با نتیجه قاطع 4 بر 0 این تیم را با شکست بدرقه کند.
نتیجه بازی تیم‌های بانک ملی مقابل شهرداری صومعه سرا و بازی تیم‌های فرآورده‌های لبنی سرگل مقابل باشگاه نخبگان رشت به نتیجه تساوی 2 بر 2 رسید، ضمن اینکه بازی تیم‌های رستوران منوری فومن مقابل هیات شطرنج شهرستان رشت به دلیل حاضر نشدن تیم رشت و بازی تیم‌های منطقه آزاد انزلی مقابل مجتمع دخانیات گیلان به دلیل کنار گذاشته تیم دخانیات، به نفع تیم‌های فومن و انزلی رقم خورد.
در مهمترین بازی‌های لیگ یک نیز تیم باشگاه قلعه دست به کار مهمی زد و توانست با نتیجه جالب 3.5 بر 0.5 تیم نظام مهندسی ساختمان گیلان را با شکست مواجه کند. کوکی ماورا هم با همین نتیجه تیم لبخند کیاشهر را از پیش رو برداشت. تیم هیات شطرنج آستارا که در نیم فصل علاوه بر تغییر نام تیم به صنایع ملک نو دست به تغییرات اساسی در ترکیب خود زده و با اضافه نمودن «میران خادمی» مدعی قهرمانی شده، این تیم هم توانست 3.5بر 0.5 تیم منتخب شطرنج بانوان گیلان را با شکست مواجه کند، ضمن اینکه بازی حساس تیم‌های شطرنج نمایندگی بیمه کشاورزی گیلان و ویلا سازان نصیری لاهیجان با نتیجه 2 بر 2 به تساوی کشید.
دراین دسته که رقابت بسیار فشرده‌ای در جریان است، 5 تیم با 9 امتیاز منتظر لغزش حریفان هستند تا صدرنشینی خود را تثبیت کنند.


موضوع : شطرنج
منبع : khomamchess
گزارش : رضا عابدی
http://khna.ir/35501

دیدگاه شما چیست ؟!