خمام - حبیب روحی‌چوکامی شهید کربلای معلی است
سردار علی‌اکبر خراطیان :

حبیب روحی‌چوکامی شهید کربلای معلی است

مراسم سومین روز شهید حبیب روحی چوکامی در مسجد جامع چوکام برگزار شد.

دوشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ KHNA35281

سردار علی‌اکبر خراطیان بعد از ظهر امروز در مراسم سومین روز شهید حبیب روحی چوکامی در مسجد جامع چوکام، اظهار کرد : حبیب روحی‌چوکامی شهید کربلای معلی است. وی با تهنیت شهادت حبیب روحی چوکامی به مردم ولایتمدار گیلان، افزود : تمام زمین کربلا و همه روزها عاشورا است.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تفاوت نبرد حق و باطل، بیان کرد : حق و باطل تغییر ناپذیر هستند. این مسئول، شهدای انقلاب اسلامی را متصل به قیام امام حسین (ع) خواند و تصریح کرد : امروز رزمندگان اسلام از حرم حضرت زینب (س) دفاع می‌کنند.
سردار خراطیان به دفاع هزاران جوان رزمنده از حرم زینب (س) اشاره کرد و گفت : زمانی دیوار به دیوار حرم زینب (س) دفاع می‌کردیم اما اکنون تکفیری‌ها صدها کیلومتر از حرم زینب (س) عقب رانده شدند. وی زنده ماندن اسلام را به دلیل حضور شهدایی مانند روحی‌‌چوکامی‌ در صحنه عنوان کرد و یادآور شد : اسلام با خون و شهادت زنده مانده است.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدا است، اضافه کرد : شیعه با اذن می‌جنگد، دفاع می‌کند و به شهادت می‌رسد. وی شهید روحی‌چوکامی‌ها را سرداران اسلام و سربازان حرم دانست و یادآور شد : شهدا فرزندان اشک برای امام حسین (ع) و حرم حضرت زینب (س) هستند.
خراطیان با تأکید بر اینکه رزمندگان اسلام برای دفاع از حضرت زینب (س) و امام حسین (ع) همه چیز خود را فدا می‌کنند، اظهار کرد : آمریکا، انگلیس و رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی برای از بین بردن شیعه در منطقه حضور پیدا کردند. معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد : شهید روحی‌ها همانگونه که نگذاشتند به حرم ائمه (ع) آسیبی وارد شود ریشه تکفیری‌ها و آل‌سعود را می‌خشکانند.
وی شهادت را اتفاقی ندانست و خاطرنشان کرد : شهدا برای شهادت انتخاب می‌شوند.
در مراسم مذکور قبل از سخنرانی سردار خراطیان، متن پیام سرلشکر جعفری قرائت شد و مداحی پایان‌بخش برنامه‌های مذکور بود.


موضوع : مدافعین حرم، یادواره‌ی شهدا
منبع : فارس
http://khna.ir/35281

دیدگاه شما چیست ؟!