خمام - «فاطمه باقری‌نژاد» بهترین داور مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان دختر کشور
ویژه
کمیته‌ی مسابقات اعلام کرد :

«فاطمه باقری‌نژاد» بهترین داور مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان دختر کشور

فاطمه باقری‌نژاد «نائب رئیس هیئت تکواندوی بانوان خمام» به عنوان بهترین داور مسابقات تکواندوی دختران کشور انتخاب گردید.

سه شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹ KHNA25382

در پایان نوزدهمین دوره از مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان دختر کشور، البرز با 7 مدال رنگارنگ قهرمان شد و مازندران، تهران، آذربایجان شرقی و گیلان به ترتیب بر سکوی دوم تا پنجم ایستادند.
نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر کشور در روزهای 16 و 17 آذرماه سال جاری با حضور 215 تکواندوکار در قالب 33 تیم از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز الف، البرز ب، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهیکلویه و بویر احمد و کیش به میزبانی هییت تکواندو البرز در 4 شیاپچانگ خانه تکواندو این استان برگزار شد.
در پایان این رقابتها تیم البرز با 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 برنز و کسب 71 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم مازندران با 3 طلا، یک نقره و 2 برنز و با احتساب 68 امتیاز نایب قهرمان شد، تیم تهران با یک مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز و کسب 57 امتیاز مقام سوم را بدست آورد و استان آذربایجان شرقی با 3 مدال نقره و 2 برنز و احتساب 45 امتیاز حائز مقام چهارم شده و تیم گیلان نیز با 1 مدال طلا، 1 نقره و 2 برنز و کسب در مجموع 44 امتیاز به خانه بازگشت.
در پایان این رقابت‌ها کمیته مسابقات سیمین محمدی از خراسان رضوی و فاطمه باقری نژاد از گیلان را به عنوان بهترین داوران این دوره از مسابقات انتخاب کردند.


موضوع : بانوان، تکواندو
منبع : فدراسیون تکواندو
http://khna.ir/25382

۲ دیدگاه

  • مجید در مورخ 1393/09/19 - 10:43 می‌نویسد :

    احسنت بر این خانوم .افتخاری دیگر برای خمام

  • نازنین در مورخ 1393/10/03 - 14:10 می‌نویسد :

    بابا هرچی باشه استاد جون خودمونه دیگه……داور نمونه شد چون حقش بود………به نظر منم که خیلی داور لایقیه