خمام - برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان کاپ‌ آزاد فرا استانی در خمام
ویژه
سیدعباس کاظمی خبر داد :

برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان کاپ‌ آزاد فرا استانی در خمام

رقابت‌های قوی‌ترین مردان کاپ‌ آزاد فرا استانی با عنوان «جام شهدای خمام» روز جمعه 30 خرداد برگزار می‌گردد.

سه شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۰۳ KHNA17478

مسئول هیئت بدنسازی خمام از برگزاری نخستین دوره‌ی مسابقات قوی‌ترین مردان کاپ آزاد فرا استانی در خمام خبر داد.
سیدعباس کاظمی با اشاره به برگزاری مسابقات مذکور، اظهار کرد : رقابت‌های قوی‌ترین مردان کاپ‌ آزاد فرا استانی با عنوان «جام شهدای خمام» از ساعت 16 روز جمعه 30 خردادماه سال جاری در زمین بازار هفتگی، جنب شهرداری این‌ شهر برگزار می‌شود.
وی افزود: در این رقابت‌ها ورزشکارانی از انزلی، آستارا، رشت، خمام، خشکبیجار و لشت‌نشا از استان گیلان و نیز شرکت‌کنندگانی از زنجان، چالوس، قزوین و کرج حضور می‌یابند.
مسئول هیئت بدنسازی خمام ادامه داد : «محمد پارسا» یکی از شرکت‌کنندگانی‌ است که با 5 دوره قهرمانی گیلان از شانس خوبی برای مقام‌آوری در این مسابقات فرا استانی برخوردار است. وی به حضور خود به‌ عنوان داور در این مسابقات اشاره کرد و گفت: بابک مهرپور از خمام یکی دیگر از داوران این مسابقات بوده که در جمع 12 داور و هیئت ژوری به ایفای نقش می‌پردازد.
کاظمی با بیان اینکه شرکت در مسابقات برای عموم آزاد بوده و علاقه‌مندان می‌توانند ساعت 12 مورخ 30 خرداد برای ثبت‌نام به محل برگزاری مسابقات مراجعه کنند، یادآور شد : از بین نفرات شرکت کننده 5 نفر به مرحله‌ نهایی راه یافته که جوائزی ارزنده به آنها اهدا می‌‌شود. وی درباره اهدای جوایز به نفرات برتر در رقابت‌های مذکور یادآور شد: به نفرات نخست تا سوم و بازیکن اخلاق، کاپ اهدا می‌شود.
این مسئول به بهره‌گیری از سایبان آفتاب‌گیر و صندلی در فضای بازار روز خمام اشاره کرد و از حضور قوی‌ترین مردان کشور و چهره‌های شاخص در این مسابقات خبر داد. وی با تقدیر از حمایت مالی مجموعه‌‌ی شورای شهر و شهرداری خمام برای برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان کاپ آزاد، حضور مردان و زنان علاقه‌مند برای تماشای مسابقات را آزاد و رایگان عنوان کرد.
به گفته‌ی این داور و قهرمان کشوری، حمل کنده‌ی‌ 110 کیلویی در 60 ثانیه، اسکوات تعادلی 380 کیلویی به متراژ 20 متر در 60 ثانیه و غلتاندن لاستیک 480 کیلویی در 5 غلت به مدت 60 ثانیه، از جمله آیتم‌های مقدماتی در مسابقات مذکور است. وی یادآور شد : کشیدن ماشین آتش‌نشانی 10 تنی در 60 ثانیه، حمل چمدان 130 کیلویی برای مسافت 20 متر در 60 ثانیه، حمل سیلندر 120 کیلویی به متراژ 6 متر، حمل وزنه‌ 300 کیلویی به متراژ 6 متر و بالابردن کنده‌ 110 کیلویی در 75 ثانیه از جمله آیتم‌های دوره‌ نهایی مسابقات کاپ آزاد فرا استانی قوی‌ترین مردان در خمام است.


موضوع : پرورش اندام
http://khna.ir/17478

۱ دیدگاه