خمام - کفپوش‌های محوطه بازی پارک مادر تعویض شدند
شهردار خمام خبر داد:

کفپوش‌های محوطه بازی پارک مادر تعویض شدند

رامین احمدزاده از آسفالت کوچه جنب کلانتری به مساحت ۴ هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۱.۵ میلیارد تومان، آسفالت کندرو جنب آموزش‌وپرورش به مساحت ۲ هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون تومان، آسفالت بخشی‌از خیابان جنب استخر شهرداری به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۹۰۰ میلیون تومان و آسفالت انتهای خیابان سردار همت به غلامرضاباغ به مساحت ۱ هزار و ۶۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۵۷۰ میلیون تومان خبر داد.

سه شنبه، ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ KHNA111728

شهردار خمام از تعویض حدود ۶۰۰ مترمربع از کفپوش‌های محوطه بازی کودکان در پارک مادر خبر داده و عنوان کرد: حدود ۶۰ متر مربوط به حاشیه‌ی این‌محوطه باقی‌مانده، که طی هفته‌های آتی تکمیل می‌شود.

رامین احمدزاده ظهر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه درحال‌حاضر کودکان می‌توانند از محوطه بازی این‌پارک استفاده کنند، افزود: برای تعویض کفپوش‌ها تاکنون بیش‌از ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به تعویض صندلی‌ها، تعویض ست بازی و بهبود روشنایی پارک مذکور با نصب برجک نوری، تصریح کرد: چراغ‌های پارک مادر به‌دلیل اعتراض اهالی و طبق تصمیمات اتخاذ شده، تا حداکثر ساعت ۲۲ روشن خواهند ماند.

این‌مسوول همچنین از آسفالت کوچه جنب کلانتری به مساحت ۴ هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۱.۵ میلیارد تومان، آسفالت کندرو جنب آموزش‌وپرورش به مساحت ۲ هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون تومان، آسفالت بخشی‌از خیابان جنب استخر شهرداری به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۹۰۰ میلیون تومان و آسفالت انتهای خیابان سردار همت به غلامرضاباغ به مساحت ۱ هزار و ۶۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۵۷۰ میلیون تومان خبر داد.

به گفته‌ی احمدزاده، اخیرا درخواستی از سوی اهالی شهرک جنب اداره برق برای آسفالت این‌مسیر به شهرداری ارسال شده، که مقرر گردیده تا رسیدگی به وضعیت آن در برنامه‌های آتی قرار گیرد.


موضوع : آسفالت، پارک‌ها، شهرداری
http://khna.ir/111728

دیدگاه شما چیست ؟!