خمام - صدور پروانه و نظارت بر واحدهای مرغداری برعهده جهاد کشاورزی نیست
مدیر جهاد کشاورزی خمام:

صدور پروانه و نظارت بر واحدهای مرغداری برعهده جهاد کشاورزی نیست

به گفته‌ی مهدی رجبی، ایراداتی از سوی اداره حفاظت محیط‌زیست به مسوولان مرغداری مرزدشت اعلام شده بود که برطرف نمایند، که آنها را در بازدید بعدی مرتفع کرده بودند؛ درغیراینصورت رفع پلمب صورت نمی‌گرفت.

چهارشنبه، ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵ KHNA110758

مدیر جهاد کشاورزی خمام در واکنش به خبر منتشر شده از سوی خمام‌نیوز تحت عنوان «فک پلمب یک مرغداری صدای عضو شورای روستای مرزدشت را درآورد» که از سوی این‌عضو شورا مطرح شده‌بود «مشخص‌نیست معیار صدور مجوز فعالیت و فک پلمب این‌مرغداری چه بوده و چگونه توانسته از طریق جهاد کشاورزی و محیط‌زیست مجوز فعالیت دریافت نماید؟»، عنوان کرد: حدود ۶ سال است که صدور مجوز مرغداری‌ها از جهاد کشاورزی به سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی واگذار شده است.
مهدی رجبی با بیان اینکه نظارت بر این‌واحدها با مرجع صادرکننده مجوز می‌باشد، افزود: معمولا آنجایی‌که بحث تولید مطرح می‌شود، برای رفع موانع تولید ورود کرده و جوجه‌ریزی و نظارت بر آن با جهاد کشاورزی است، اما مسائل مطرح‌شده درخصوص مسائل محیط‌زیستی و منابع‌طبیعی، یا صدور مجوز و صدور مجدد پروانه فعالیت مرغداری هیچگونه ارتباطی با جهاد کشاورزی ندارد.
به گفته‌ی وی، ایراداتی از سوی اداره حفاظت محیط‌زیست به مسوولان مرغداری مرزدشت اعلام شده بود که برطرف نمایند، که آنها را در بازدید بعدی مرتفع کرده بودند؛ درغیراینصورت رفع پلمب صورت نمی‌گرفت.


موضوع : جهاد کشاورزی، جوابیه
http://khna.ir/110758

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.