خمام - فرمانده انتظامی: بیش‌از ۲ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد
تجلیل از پلیس در هفته مبارزه با مواد مخدر؛

فرمانده انتظامی: بیش‌از ۲ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی خمام با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد احساس امنیت و آرامش در سطح جامعه، عنوان کرد :‌ آمار سرقت در ۳ ماهه اخیر حدود ۱۸ درصد نسبت به ۳ ماهه اول سال گذشته کاهش یافته است.

پنج شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ KHNA99490

فرمانده انتظامی خمام با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد احساس امنیت و آرامش در سطح جامعه، عنوان کرد :‌ آمار سرقت در ۳ ماهه اخیر حدود ۱۸ درصد نسبت به ۳ ماهه اول سال گذشته کاهش یافته است.
سرهنگ شریف رحیمی ظهر امروز در جریان تجلیل از ۱۱ نفر از پرسنل نیروی انتظامی در سالن کنفرانس فرمانداری که به‌مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور مسوولان محلی برگزار شد، تصریح کرد : مهم‌ترین دغدغه و خواسته شهروندان مبارزه با مواد مخدر بوده، که در ۳ ماهه اخیر آمار مربوط به دستگیری قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر با رشد ۱۸۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بود؛ ضمن‌آنکه این‌آمار در سال گذشته نیز نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۱۶۳ درصدی را شاهد بوده است.
وی با تاکید بر رصد فضای مجازی و جرایم این‌حوزه توسط پلیس، یا مبارزه با تولید و عرضه مشروبات الکلی، ادامه داد : پلیس در بحث امنیت اخلاقی که امروزه مورد تاکید همه دستگاه‌ها قرار دارد، با استقرار در ساحل جفرود بالا به برقراری امنیت مبادرت ورزیده و با هنجارشکنی و کشف حجاب برخوردهای ایجابی و ارشادی دارد.
این‌مقام انتظامی با اشاره بر اجرای طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی در روز گذشته، اذعان داشت : در این‌طرح علاوه‌بر ۳۰ نفر از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان موادمخدر، بیش‌از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله تریاک، شیشه و هروئین کشف و ضبط گردیده و ضمن دستگیری ۳ سارق، ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شده است.
رحیمی بر آماده‌باش و خدمات‌رسانی شبانه‌روزی پلیس به مردم تاکید کرده و خاطرنشان ساخت :‌ از شهروندان انتظار می‌رود هرگونه اخبار و گزارشات خود را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.


موضوع : فرمانداری، گزارش تصویری، نیروی انتظامی
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/99490

دیدگاه شما چیست ؟!