خمام - مشکلات کشاورزان در ۱۲۰ نقطه شناسایی‌شده بررسی می‌گردد
در راستای پروژه ملی راه‌آهن؛

مشکلات کشاورزان در ۱۲۰ نقطه شناسایی‌شده بررسی می‌گردد

بخشدار مرکزی با اشاره به پیگیری‌های مستمر صورت‌گرفته در راستای پروژه ملی راه‌آهن در مسیر تعدادی‌از روستاها، عنوان کرد : مشکلاتی در حوزه لوله‌گذاری‌ها جهت آبرسانی به مزارع کشاورزی و راه‌های آسیب‌دیده جهت ادامه پروژه مطرح بود، که پیمانکار، مسوول و نماینده شرکت مجری پروژه روز چهارشنبه جهت حضور در منطقه حاضر شدند.

پنج شنبه، ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۰۳ KHNA98771

بخشدار مرکزی با اشاره به پیگیری‌های مستمر صورت‌گرفته در راستای پروژه ملی راه‌آهن در مسیر تعدادی‌از روستاها، عنوان کرد : مشکلاتی در حوزه لوله‌گذاری‌ها جهت آبرسانی به مزارع کشاورزی و راه‌های آسیب‌دیده جهت ادامه پروژه مطرح بود، که پیمانکار، مسوول و نماینده شرکت مجری پروژه  روز چهارشنبه جهت حضور در منطقه حاضر شدند.

عصمت محمددوست در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه از مسیر گورابجیرصحرا، چاپارخانه، اسلام‌محله و شیجان بازدید به‌عمل آمد، افزود : ۱۲۰ نقطه طی کارشناسی‌های به‌عمل‌آمده شناسایی شده بود، که آبرسانی به مزارع را در سال‌های آتی دچار مشکل می‌ساخت یا در برخی‌از نقاط به خشکسالی و در نقاط دیگر به غرقابی منجر می‌گردید.

این‌مسوول با تاکید بر اینکه از سوی پیمانکار برای بررسی نهایی در هفته آینده قول مساعد گرفته شده، تصریح کرد : در برخی‌از نقاط آبرسانی به زمین‌های کشاورزی به کندی صورت می‌گیرد، که مقرر شده تا یک‌دستگاه بیل مکانیکی به‌صورت دائمی جهت حل مشکلات کشاورزان مستقر شود.

به گفته‌ی وی، اگرچه پروژه راه‌آهن یک پروژه ملی بوده که باید به سرانجام برسد، اما عدم اصلاح مسیرهای موردنظر شوراهای اسلامی و اهالی منجر شده بود تا از ادامه پروژه جلوگیری به‌عمل آید، که خوشبختانه پیمانکار برای بررسی همه مسیرها قول مساعد داده است.


موضوع : بخشداری مرکزی، کشاورزی
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/98771

دیدگاه شما چیست ؟!