خمام - با مجوز فعالیت شعبه هلال احمر خمام موافقت شد
در نشست شورای عالی جمعیت ؛

با مجوز فعالیت شعبه هلال احمر خمام موافقت شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، گفت: با توجه به تراکم جمعیت در استان گیلان و پهنه‌های حادثه‌خیز این‌ستان، جمعیت هلال احمر علاوه بر آموزش و پیشگیری، برای مقابله با حوادث و بلایا نیازمند توسعه و افزایش ساختار و تشکیلات بوده و افزایش شعبه در بسیاری از مناطق ضروری است. سیاوش غلامی، افزود: این‌شعبه با …

سه شنبه، ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ KHNA98644

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، گفت: با توجه به تراکم جمعیت در استان گیلان و پهنه‌های حادثه‌خیز این‌ستان، جمعیت هلال احمر علاوه بر آموزش و پیشگیری، برای مقابله با حوادث و بلایا نیازمند توسعه و افزایش ساختار و تشکیلات بوده و افزایش شعبه در بسیاری از مناطق ضروری است.
سیاوش غلامی، افزود: این‌شعبه با دستور رییس جمعیت هلال احمر جهت راه‌اندازی شعبه خمام، پیگیری مسوولان و در اختیار قرار دادن امکانات و نیروی انسانی افتتاح و در راستای خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود.
وی با بیان اینکه پیش از این در شهر خمام نمایندگی هلال احمر دایر بود، اما با افتتاح این‌شعبه آمادگی جمعیت هلال احمر برای مقابله با حوادث و بلایا به‌طور چشمگیری در مرکز استان افزایش می‌یابد، تصریح کرد : پیرو مصوبه اخیر شورای عالی هلال احمر و با موافقت ارکان جمعیت جهت تسریع در راه‌اندازی شعبه خمام، با مجوز هفدهمین شعبه هلال احمر این‌استان موافقت گردید.


موضوع : هلال احمر
منبع : برنا
http://khna.ir/98644

۱ دیدگاه

  • یک امداگر در مورخ 1401/10/28 - 17:47 می‌نویسد :

    هر شهروند یک امدادگر ….