خمام - از انتقال دفتر شورا به ساختمان جدید تا اقدام برای خرید بالابر آتش‌نشانی
در جلسه شورای شهر مصوب شد ؛

از انتقال دفتر شورا به ساختمان جدید تا اقدام برای خرید بالابر آتش‌نشانی

انتقال دفتر شورا به ساختمان جدید ظرف مدت یکماه آتی و خریداری یک دستگاه بالابر برای واحد آتش‌‌نشانی از جمله مهمترین مصوبات این‌جلسه شورا بوده، که با حضور همه اعضا برگزار گردیده است.

سه شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ KHNA98529

رییس شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به اتفاقات پیش‌آمده در یک‌ماه اخیر، عنوان کرد : حجم امور به‌علت برخی‌از غیبت‌ها افزایش یافت، که در نهایت ۲۱ موضوع مختلف در دستور کار شورا قرار گرفت.
جلیل غیاثی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر خمام در ساختمان شهرداری با ابراز امیدواری از برگزاری جلسات عادی و فوق‌العاده آتی مطابق روال و نظم، تصریح کرد : همه اعضا موظف به حضور در جلسات این‌شورا بوده و اختلاف‌نظرها نباید منجر به گره‌خوردن امور شهروندان شود.
وی با تاکید بر اینکه عدم حضور در جلسات بی‌معنا بوده و درصورت مخالفت با دستور جلسات باید این‌مخالفت را در جلسات اعلام نماییم، افزود : به‌عنوان منتخبین مردم می‌بایست کدخدایانه عمل نموده و پیگیر رفع مشکلات شهر باشیم.

یکی‌از اعضای شورا در ادامه با ابزار تاسف از بدهی بالای شهرداری به تامین اجتماعی، اذعان داشت : این‌بدهی حدود ۴ میلیارد تومان اعلام گردیده و حتی برای اموال شهرداری اجراییه صادر شده است.
مهدی عاشوری با بیان اینکه مساله این‌نیست‌که بدهی مذکور به گذشته مربوط بوده یا حال‌حاضر، ادامه داد : جای تاسف دارد که شهرداری نسبت به این‌موضوع کوتاهی نموده و نباید به مرحله‌ای می‌رسید که اموال شهرداری توسط یک نهاد دولتی مصادره یا توقیف گردد.
وی با تاکید بر لزوم اهتمام و جدیت بیشتر برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره، گفت : متاسفانه شهرداری با وجود تذکرهای متعدد توجهی نشان نداده و روند پیگیری موضوعی همانند زمین‌های فرهنگیان به‌دلیل نبود زیرساخت در خیابان جنب کلانتری بی‌پاسخ و مسکوت مانده است.
این‌عضو شورا با اشاره بر اینکه درخصوص بازگشایی زمین مقابل پل خیابان فرهنگ نیز جلسه‌ای برای حل اختلاف با خانواده تقی‌خواه برگزار نشده یا گزارشی در این‌رابطه به شورا ارائه نگردیده، عنوان کرد : برای انجام پروژه‌های جدید در شهر ابتدا باید مشکلات این‌چنینی مرتفع شوند.

در ادامه غیاثی با تاکید بر لزوم حرکت بر مدار قانون، یادآور شد : اگر اقدامات شورا بر مبنای قانون نباشد، قطعاً قانون مقابل ما قرار خواهد گرفت؛ که قطعاً به‌دنبال چنین‌چیزی نیستیم.
این‌عضو شورا با بیان اینکه انجام پروژه‌های عمرانی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و کاهش اعتبارات به سهولت گذشته نیست، ادامه داد : تلاش می‌کنیم تا نارضایتی شهروندان را به حداقل رسانده و الویت خود را بر روی موضوعاتی همانند مبلمان شهری، آسفالت معابر، جمع‌آوری زباله و فضای سبز قرار دهیم.
به گفته‌ی وی، درخصوص تعریض خیابان اصلی در محدوده بانک ملی تا میدان شورا از پیمانکار خواسته‌شده تا با تمام توان این‌پروژه را جلو ببرد. همچنین آسفالت و بهسازی معابر، از جمله ورودی تازه‌آباد خواچکین در محدوده شهر، حدفاصل بین زمین فوتبال تا مدرسه شهید زحمتکش در خیابان تختی یا محدوده مسجد راسته‌کنار از دغدغه‌های شهرداری می‌باشد.
جلیل غیاثی با اشاره بر اینکه وابسته به جناحی نبوده و وجود اختلاف‌نظر و اختلاف‌سلیقه در مجامع مشورتی غیرقابل انکار و امری بدیهی‌است، افزود : اما باید اختلافات را به حداقل رسانده و در کنار یکدیگر اتفاقات خوبی‌را برای شهر خمام رقم بزنیم.
ریاست شورا همچنین با بیان اینکه طرح هادی شهر مراحل پایانی روال اداری خود را طی نموده، خاطرنشان کرد : این‌طرح تا این‌لحظه ابلاغ نشده، اما امید می‌رود که با تکمیل آن بخشی‌از مشکلات شهر مرتفع گردد.

به گزارش خمام‌نیوز، انتقال دفتر شورا به ساختمان جدید ظرف مدت یکماه آتی و خریداری یک دستگاه بالابر برای واحد آتش‌‌نشانی از جمله مهمترین مصوبات این‌جلسه شورا بوده، که با حضور همه اعضا برگزار گردیده است.


موضوع : شورای شهر
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/98529

دیدگاه شما چیست ؟!